Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af webshop? hvad ville du bruge ???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg heder Christian og ville starte men en webshop. Jeg Ville nok få nogen til at sætte den op for mig :-)

Men hvad skal jeg bruge jeg har hørt om PrestaShop. Men jeg ved ikke hvad jeg skal bruge ved du det ?

det skal være en pæn webshop med ikke så mange vare på måske 3-4 stykker 

Håber i har nogen gode råd til hvad jeg skal bruge :-) og hvad koster det og have betalings servis på 

Mvh. Christian Emil Larsen 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej christian... 

Når du nu kun skal have, 3-4 vare på så skal du vel have en blog tilhørende, eller noget andet? så ville jeg nok vælge WordPress 

Prestashop, er jeg god fan af, men 3-4 vare er måske lige lidt nok, til en disideret webshop!? men det er helt klart nemt at bruge. som WordPress også er. 

Hvis du skal have betalingservice. er der nogle forskellige muligheder.

Enten via Paypal, Ewire eller nets alle kan tage dankort, mastarcard mm 

Paypal, ewire tager gebyer hver gang der bliver handlet og sådan.. men det er gratis at oprette sig som bruger.  man kan sagtens sætte det op, så kunden ikke skal oprette sig, men det er der desværre mange der tror de skal, og kan afbryde handel af den grund. 

Nets er helt klart en mere populær aftale, men den koster også et x antal om måneden at have. 

Håber det gav lidt svar på dine spørgsmål. 

Mvh

Cecilie 

Fra Slagelse
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :

Hej christian... 

Når du nu kun skal have, 3-4 vare på så skal du vel have en blog tilhørende, eller noget andet? så ville jeg nok vælge WordPress 

Prestashop, er jeg god fan af, men 3-4 vare er måske lige lidt nok, til en disideret webshop!? men det er helt klart nemt at bruge. som WordPress også er. 

Hvis du skal have betalingservice. er der nogle forskellige muligheder.

Enten via Paypal, Ewire eller nets alle kan tage dankort, mastarcard mm 

Paypal, ewire tager gebyer hver gang der bliver handlet og sådan.. men det er gratis at oprette sig som bruger.  man kan sagtens sætte det op, så kunden ikke skal oprette sig, men det er der desværre mange der tror de skal, og kan afbryde handel af den grund. 

Nets er helt klart en mere populær aftale, men den koster også et x antal om måneden at have. 

Håber det gav lidt svar på dine spørgsmål. 

Mvh

Cecilie 

Rigtig mange tak for svar det var super dejligt Tak  :-) 

jeg kunne bruge det hele 

Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :
Enten via Paypal, Ewire eller nets alle kan tage dankort, mastarcard mm 

PayPal tager da ikke dankort?

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har du helt ret i.. Det var en fejl. De tager visa, mastercard, american exspras og et mere jeg ikke kan huske. Men ewire tager i hvert dk dankort.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Og nets er en betalings aftale, så du kan tage kort gennem epay eller quikpay.
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig, at siden skal sættes op i WordPress, WooCommerce. Netop da du ikke skal have rigtig mange produkter på din shop.

Jeg bruger Ewire på min webshop. Det er billigt samtidig med, at du kan tage imod næsten alle de gængse betalingskort.

Apropos opsætning af webshoppen. Vi kan godt hjælpe dig med at sætte webshoppen op i WordPress meget billigt, hvis du kontakter os på mail: support@serverfruit.com

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Slagelse
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svar alle sammen. du er det et stykke tid siden jeg lavet dette indlæg :-) .

Jeg ville køre hvad det ca. ville koste at få sat en sådan WordPress op med betalingssystem.

Mvh. Christian Emil Larsen 

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)