Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstartslån..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg udfyldte et online låneforhøjelse og sendte papirer ind, fik jeg en mail om at pengene snart ville være på kontoen. Fedt, tænkte jeg og ventede bare på de skulle gå ind. En time senere kom der endnu en mail med at de havde lavet uddybende undersøgelse af lånet og dermed ikke kunne yde mig lånet.. Øh Hvad tænkte jeg? Der var ikke mere at gøre ved det tænkte jeg.. Da jeg så tjekker min netbank i dag så er pengene gået ind på min konto.. Hvad gør jeg nu? Ringer jeg til banken og spørger om det er en fejl? Eller beholder jeg pengene?

Med venlig hilsen

Leinad

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Beder om at få tilsendt lånepapirer/dokumenterne fra långiver bare - pengene er så din gæld så du skal vel ikke sende noget retur hvis du er tilfreds med låneaftalen. Du skal bare ha tilsendt alle lånedokumenter og ha skrevet under på den gensidigt med långiver

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Låneaftalen var jo allerede skrevet under og indsendt. Derefter skrev de at de ikke kunne yde lånet alligevel..?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den var underskrevet af DEM så kan du jo lige svare dem, tak for lån som d.d. er indgået på min konto. De kan jo formentlig kræve pengene tilbage med kort varsel, afhængigt af hvad der står i låne aftalen, men kassekredit o.l. er ofte med anfordringsvilkår = kan kræves tilbage med kort varsel, så derfor kan der jo være fornuft i at være sikker, når nu de har sagt nej og betalt alligevel. Hvis du er overbevist om at kunne betale lånet tilbage med kort varsel, så er det jo ikke så farligt og har du låne papirer der siger der er xx mdr varsel (tror jeg nok ikke) så er det nu nok det som gælder hvis de er underskrevet af långiver

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)