Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter til Gamer Hjemmeside - Hvordan gør man det bedst?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har smidt en besked via jeres form, så kan vi tage den over skype hvis det er.

For 500.- ville jeg skrive rimelig mange nyheder alt efter hvor lange de skal være og andre former for krav. Det ikke noget jeg helt kan svare på, det tror jeg er bedre i en samtale.

Det kommer jo også an på om der rent faktisk sker noget - Og hvad der sker. I den her måned kunne man nok godt komme op på 2-3 artikler om dagen, hvis man er god til at få interviews og andet :)

Selv vil jeg meget gerne tjene penge, så jeg ville nok presse mig selv op på 4-6 hvis muligheden er der og alt efter krav. Er kravene lave, så flere, er de højere, så flere. Som du selv siger, så er det rigtig meget svingende. Så man skal nok sige et fast beløb pr. 10 nyheder måske?

Har du selv et antal artikler i hovedet du tænker på?

Ellers kunne man jo også sige beløb om 100-400, alt efter hvad i har af mulighed. Det er bare vigtigt for skribenten at få noget fra start af for at holde motivationen i gang, synes jeg.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Gabble Entertainment I/S Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentar begge 2. 

Og ja, skal nok vende det på hovedet og se det mere som en investering :) 


Warmaker - Din mail er modtaget, min partner burde meget gerne have hivet fat i dig, ellers sørger jeg lige for det. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt. Det vil jeg se frem til!

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matias, for snart 20 år siden startede jeg et forlag op, som vi solgte i 2000 tli Egmont. Det udgav blandt andet PC player og andre magasiner.

Det er muligt jeg kunne hjælpe jer med noget økonomi.

I kan kontakte mig på Skype.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)