Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde troværdige leverandører

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg har gennem den seneste tid søgt efter en del leverandører inden for forskellige brancher.

Ofte sker det, at jeg ender på alibaba.com eller lignende, hvor jeg får fat i et par forskellige leverandører. Jeg har dog desværre ikke indtryk af, at disse leverandører kan opfylde mine ønsker, og generelt synes jeg ikke de virker seriøse. Jeg er ærlig talt bange for, at der er snyd indblandet - ofte også fordi de så ikke tilbyder Paypal-betalinger, har gmail.com mailadresse osv.

Hvordan finder I seriøse leverandører?

Vil helst finde inden for EU.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Beigarth

Prøv eventuelt først at finde frem til producenten af det du vil købe. Check så hvem de har som forhandlere i de forskellige lande. Tag eventuelt kontakt til producenten, og forhør om muligheden for at blive forhandler.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

At finde troværdig leverandører kan være vanskelig især når man kigger på alibaba, made-in-china osv.

Man skal holde sig fra dem som ikke har en troværdig e-mail adresse men ikke alle bruger paypal og det er okay. Mange bruger bank overførsler og det er ok.

Vi har en database med leverandører i som er kigget igennem for at sikre at de lever op til nogle krav som gør at de er troværdig. Vi hjælper ellers virksomheder med at finde leverandører, produktions virksomheder, afsætnings kanaler og meget mere.

Du er velkommen til at kontakte os og få et uforpligtende samtale og høre hvordan vi kan hjælpe jer.

Med Venlig Hilsen

Eric J. Christiansen
+45 32131406
Eric@Yourtradeagent.com
Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eric, Jeg står i præcis samme dilemma som personen som har oprettet denne depat, har i nogle firmaer som er troværdige, som sælger tilbehør til mobiltelefoner, bærbare, såsom portable charger, covers, m.m.

På forhånd tak.

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Allesammen

Hvis i ønsker en troværdig leverandør fra DK er vi klar til at hjælpe.
Vi kan få alt hjem i forbindelse med cover, gadgets etc.
Se vores side her: www.dogan-world.dk

Har vi ikke det du søger kan vi skaffe det.

Minimumskøb er 10 stk.

Mvh

Seref

Tlf:22995144

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
ahmet1990:
Hej Eric, Jeg står i præcis samme dilemma som personen som har oprettet denne depat, har i nogle firmaer som er troværdige, som sælger tilbehør til mobiltelefoner, bærbare, såsom portable charger, covers, m.m.


Hej Ahmet

Jeg har sendt dig en PM

Mvh

Eric J. Christiansen
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)