Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammenligning af online regnskabsprogrammer

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt at få én stjerne fra Remy, som sjovt nok ikke er med i sammenligningen af online regnskabsprogrammer. Om jeg fatter den måde at uddele stjerner på. Men ok, det er jo også en måde at opføre sig på.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gita Street:
"Hvorfor er de 3 af dem udvalgt til at være hakket af som standard?"


Et godt gæt er at de vel giver henvisningsprovision, det gør de to af dem i hvert tilfælde.
Da Dinero er gratis for iværksættere op til 1 million kroner, er der ikke afsat penge til marketing i vores budget og vi kan derfor ikke være med på den slags.
Det er en flot guide, tillykke med den.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Et godt gæt er at de vel giver henvisningsprovision, det gør de to af dem i hvert tilfælde.

Korrekt et stykke hen ad vejen Martin. Det hele skal også hænge sammen :-) Men sandheden er nu at det er de tre jeg kender bedst og derfor de tre jeg startede ud med og derfor dem der endte som standardvalget, da det hele skulle stykkes sammen. At jeg så nok ender med at holde fast i at vise i hvert tilfælde nogle af de tre som standard skyldes selvfølgelig provisionen. 

Og tak for de pæne ord.

\Mikkel

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt arbejde! 

Det er meget nemt at overskue. Så ved jeg hvior jeg kigger,når det er jeg skal bruge noget i den stil :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Tonny Skov Pedersen:

Måske man skulle kigge lidt mere på sikkerheden i online-systemerne.

Hvem kigger med? 

Ja med stigende overvågningssystemer m.m. et vist yderst relevant problemstilling, og kommentarer oppeover Wink

Er der i det hele taget nogle af regnskabssystemerne der arbejder med den problemstilling ???

Og hvis ja hvilke ???

Ja, der er der Ib

http://web-regnskab.dk/crm/da/hosting

Derudover har economic en tilnærmet version om sikkerhed, idet de har valgt en anden løsning, som nok ikke helt er i toppen, men trods alt er der...

De øvrige skilter ikke med sin sikkerhed, udover nogle "floskler" om sikkerheden, som dog ikke kan verificeres.

Egentligt underligt brugerne ikke stiller større krav til sikkerheden.

@Mikkel

Jeg ved ikke, hvorvidt det er blevet inddraget i tråden, men muligheden for løbende backup og hvor længe data forefindes hos udbyderen, når abonnementet ophører er også ekstremt vigtigt, især i forbindelse med selskaber med revisionspligt.

Tonny

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Og så synes jeg jo netop Dinero og Dynaccount er fede :-)

Ja, og jeg er så mere til C5 og Summa, som installeret hos mig, idet jeg følgelig ikke som revisor kan anbefale online-systemerne.

Iøvrigt er online-systemerne utroligt laaaangsomme til bogholderiSkype-Wondering, og det er ikke min forbindelse (har en 100/10Mb som minimum).

Tonny

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Ja, og jeg er så mere til C5 og Summa, som installeret hos mig, idet jeg følgelig ikke som revisor kan anbefale online-systemerne.

Jeg havde faktisk overvejet en tilsvarende tabel for offline systemerne, men hvor online systemerne er nemme lige at komme til at teste, så er det lidt mere vanskeligt med en del offline udgaver. Og så er flere af dem noget mere omfattende og mere tidskrævende at sætte sig ind i er min umiddelbare fornemmelse. Men det er måske bare en fordom?

\Mikkel

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Godt gået! Det er et enormt stykke arbejde, du har lagt i den her side. 

Et klart og hurtigt overblik for den enkelte, som måtte være i tvivl om hvilket regnskabsprogram, som passer lige til netop hans/hendes virksomhed
Det vil være til stor gavn for mange.

God dag Smile

Mange hilsner
Trine 

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Jeg har lige været inde på din fine og overskuelige guide til sammenligning af online regnskabsprogrammer - godt arbejde :-) Jeg vil dog lige gøre opmærksom på, at vi har fjernet milliongrænsen for gratisversionen, så man kan køre videre med den for altid. Hvis man vil have lidt ekstra features med - som f.eks. bilag i Skyen, automatisk bogføringshjælp m.m. må man slippe 97 kr./mnd. Så håber det kan opdateres ved lejlighed :-)

Endnu gang godt arbejde.

Bedste hilsener 

Jonas - Dinero

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)