Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger app programør

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg søger en programør til en simpel app. Den skal kunne samle og samligne priser på produkter
Lønnen vil være en procentsats af firmaet
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må sgu lige uddybe. Den slags apps findes der allerede en god håndfuld af, så hvorfor skulle folk arbejde på din? Og jeg tror du undervurderer enkeltheden af sådan en app.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

dkchokk:
Og jeg tror du undervurderer enkeltheden af sådan en app.

Det tror jeg også.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Janning:
Jeg søger en programør til en simpel app. Den skal kunne samle og samligne priser på produkter
Lønnen vil være en procentsats af firmaet

Hvad kan du tilbyde ind med ?

- Dels tror jeg at mange undervurdere hvor meget arbejde der kan ligge i en App. Derudover hvis der ingen indtjening bliver lyder det til at du i værste fald intet taber, kontra programmøren der har smidt XX antal arbejdstimer væk ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle sammen. Beklager min kortfattethed.
Jeg er lidt forsigtig med detaljer, da jeg helt ser ideen blive ved mig selv, om min kommende programmør.

Produktet der skal sælges, kan godt kaldes for en niche, ihvertfald i Danmark. men det har i højgrad vækstpotentiale.

er det andet i skal vide, før en eventuel samtale finder sted?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du svarer ikke rigtigt på det der bliver spurgt om ?

- Fx hvad du selv kan byde ind med, er det markering eller lign ? ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Janning:

Hej igen alle sammen. Beklager min kortfattethed.
Jeg er lidt forsigtig med detaljer, da jeg helt ser ideen blive ved mig selv, om min kommende programmør.

Produktet der skal sælges, kan godt kaldes for en niche, ihvertfald i Danmark. men det har i højgrad vækstpotentiale.

er det andet i skal vide, før en eventuel samtale finder sted?

Hvis du tror, at du finder en god programmør på baggrund af denne tråd - så må jeg desværre skuffe dig. Du må rette mig, hvis jeg tager fejl - men jeg formoder, at du kun kommer med ideen og ikke andet, så hvorfor skulle en programmør bruge X antal timer på dit projekt?

Jeg synes du skal skrive din ide ned, få beskrevet alle funktioner så godt som muligt, skrive hvilke indtjeningsmuligheder du ser, skriv ned hvad din rolle bliver og alt muligt andet, som vil være til gavn for en programmør.

Hvis du blot har en ide og ikke kan skrive mere end dette, så synes jeg du skal få skrabet nogen penge sammen og så betale dig fra, at få det lavet. En app har langt større risiko for at blive en fiasko end en succes.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Janning:
Jeg er lidt forsigtig med detaljer, da jeg helt ser ideen blive ved mig selv

Ja, det er tom snak du kommer med; men det er dog (desværre) ganske standard i denne slags debatindlæg. Din idé er -intet- værd før den bliver realiseret og du vækker ingen interesse hos nogen udviklere ved at være så hemmelighedsfuld med den. Desuden, så skriver du heller ikke noget om hvad DU kan bidrage med.

Hvis du absolut SKAL være åh så hemmelighedsfuld med din idé, så gå ned i banken, lån nogle penge og betal en virksomhed til at udvikle for dig.

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg ked af, at høre.
Jeg vil stå for alt markedføring.
app'en vil kunne tjene penge via reklame, samt penge fra de forskellige producenter. via kliks, som app'en henviser til.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Janning:

Det er jeg ked af, at høre.
Jeg vil stå for alt markedføring.
app'en vil kunne tjene penge via reklame, samt penge fra de forskellige producenter. via kliks, som app'en henviser til.

Har du erfaring med at få en App til et tjene penge, eller erfaring fra lign projekter ? - Trods alt de færeste Apps der nogensinde kommer til at tjene penge.

Evt kunne du måske finde en i udlandet og betale dig direkte fra det, alt efter succes med at finde en her.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)