Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg huske når jeg starter virksomhed op??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt - hvis ikke lige Diners vil dække regnskabet kan du også overveje Dinero Big Smile Pokkkers til de automatiske stavekontroller

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er pokkers :-D Heidi tak for hjælpen

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi = hihi

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ja da - heidi hihi viser det med stavekontrollen.  hvis ikke jeg passer på så skrive min iphone under som John Hangover - og words og alt andet ligeså

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også undgå Paypal, ligeså snart det var muligt, brugte det selv i starten og skiftede hurtigt til Epay.

Mht. paypal.

1. Det er ikke så billig en løsning som det umiddelbart ser ud til.

2. De kan ikke finde ud af at kommunikere.

3. De kan fryse ens konto (sammenhold dette med punkt 2 og så er man i problemer).

4. De modtager ikke rene Dankort

5. Mange er bange for 3 parts betalingsløsninger, der skal meget lidt til for at ændre drastisk på ens konverteringsrate.

Husk mulighed for at betale via alm. gl. dags bankoverførsel.

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tilbyder både paypal, bankoverførsel og mobilepay...

Men vil helt klart tage jeres feedback til mig og hurtigst muligt finde pengene til at betale DIBS og få en sikker betaling med dem, de tager jo også dankort og sådan...

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis budgettet er stramt i starten ville jeg som en anden også skriver spare de trykte annoncer væk, de er dyre og det er svært at spore om man får noget som helst ud af det.

Ok, måske ville jeg kontakte den lokale avis og få et tilbud på en annonce og samtidig lige høre om de vil skrive en artikel om dit nye startup.

Samtidig ville jeg så bruge adwords og få lavet et par hundrede A4 tryk til at hænge op hvor du kommer frem (alt fra plejehjemmet, aktivitetscentre, haller, netto osv.) og så checke om der er salgsmesser og lignende der kan fungere som en slags selvfinansierende reklamesøjle for dig (husk flyers/visitkort* 

Messer har været fede for os at deltage i, men vi har også masser af varer i den billige ende der kan "langes over disken" på stedet, mens vi samtidig får vist nogle dyrere produkter frem som måske ikke bliver solgt på stedet, men folk så ved vi har og nogle køber efterfølgende.

*brug evt. www.onlineprinters.de de er ret billige ift. andet vi har fundet.

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil ikke spare de trykte annoncer væk (flyers og visitkort) disse skal ud på cafeer og børne butikker, så jeg kan få vist min webshop frem, ved godt det muligvis er sparsomt med kunderne den vej, men vil tage satset, på den måde får jeg også snakket med ejerne i disse butikker og de kan så bedre anbefale mig :)

lokal avis projektet er sat i gang.. og a4 sider med afrivnings slipper er min mor og jeg i gang med at hænge op rundt omkring, har også hængt i min søns børnehave under køb/salg opslagstavlen (har spurgt om lov)...

adwords har jeg budgetteret med at bruge..

hvor og hvordan finder jeg salgsmesser?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)