Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg huske når jeg starter virksomhed op??

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Jeg vil gerne høre om der er nogle ting, som jeg skal huske/ordne inden jeg går i gang for alvor..

Jeg har følgende i gang/er ordnet:

- Forretningsplan

- Logo

- Webshop

- Flyers, visitkort, præsentationsmapper mm.

- Reklame i ugeavis/magasin

- Facebook profil

Mvh Micka

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micka

Det kan være meget svært at vurdere, når vi ikke ved, hvilken form for virksomhed du er på vej til at starte?

Du nævner en webshop, så jeg formoder det er noget e-handel. I så fald skal du nok have nogle produkter? Selvfølgelig ikke, hvis det er serviceydelser, du vil sælge. Du skal måske også have en betalingskortaftale? Det kan tage tid.

Men jeg kan kun gætte mig frem. Det er jo meget individuelt, hvad man skal.

Mvh. Bjørn

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en webshop med salg af:

- Færdige broderier

- Færdige broderier med barnets data.

- Personlig barnets bog

- Scrapbøger

- Billedrammer med pynt

- Julepakkekalendere

Du kan se mine produkter på mitkreativeliv.dk webshoppen er dog MIDLERTIDIG :)

jeg har ordnet en paypal konto, så det kommer på webshoppen..

jeg har også købt en del af varerne hjem...

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til at reklamere i offline medier, ville jeg nok være lidt tilbageholdende med det som webshop - i hvert fald som helt nystartet. Nu ved jeg ikke, hvad du skal give for det, men ofte kan man bruge sine markedsføringskroner bedre som webshop. Alternativt kan du forsøge at få noget PR i de lokale medier, hvis du kan fortælle en spændende historie om din virksomhed.

Hvilke forventninger har du til din virksomhed? Skal det være en fritidshygge-forretning eller har du ambitioner om mere?

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

offline medier, hvad tænker du mere specifikt på?

jeg har skrevet til ugeavisen ang visitkort annonce og så vil jeg se om de vil tage min historie ind i avisen :)

jeg har meget store forventninger, jeg vil gå all-in og satse alt på det, det er ikke bare en hygge-forretning, jeg vil gerne gøre det til min levevej :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Little_me:
offline medier, hvad tænker du mere specifikt på?

Her mener jeg trykte medier. Det er ofte dyrt i forhold til, hvad du får ud af det - med mindre du ønsker at skabe bevidsthed om dit brand, men det kan godt tage tid og koste kr. Annoncering på nettet giver mulighed for, at potentielle kunder kan klikke på annoncen og besøge din side med det samme.

Men hvis du kan få noget gratis PR i den lokale avis ved at fortælle om alle de spændende ting ved din virksomhed, vil det da være rigtig godt.

Hvis du vil gøre virksomheden til din levevej, bør du nok overveje at sørge for at få lavet en betalingskortaftale, hvor kunden kan betale direkte på siden. Nu har jeg ikke selv benyttet som betalingsmetode Paypal, men jeg mener det har en del begrænsninger og det vil helt sikkert ikke være godt for din konverteringsrate.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

med paypal kan man også betale med kort, så det bliver det i første omgang, så kan jeg "opgradere" det senere når jeg har pengene...

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke man kan bruge et rent Dankort og debitkort. Det er i hvert fald noget man skal overveje, når der er kommet gang i forretningen.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bruge diners til regnskab og så har jeg budget i min forretningsplan :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)