Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter med god ide. Hvordan kommer jeg i gang?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg kom for noget tid siden på en spændende ide til en app som jeg har arbejdet en del på at visualisere i en mockup og lave beskrivelse af den funktionalitet samt hvad det er for en slags app som helhed. 

Dog er jeg helt ny i det her område og kender ingen jeg kan spørge til råds om fx, hvordan får jeg testet min ide? Hvor finder jeg de bedste programmører til at skabe min app? Hvordan finder jeg de rigtige mennesker til at hjælpe med at administrer webside osv. såfrem det skulle blive aktuelt. Jeg har ikke selv erfaring med programmering eller starte firma så jeg føler mig lidt på bar bund, men min idé skal føres ud i livet! 

Gode råd tages i mode med åbne arme og såfremt du skulle have kompetence til at hjælpe så skriv også gerne det til mig.

På forhånd tak og venlig hilsen

/Andreas

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg sidder til daglig i et lille konsulent hus der hjælper nye iværksættere. men det jeg vil foreslå er at tage fat i væksthusene de hjælper gerne.

du er også velkommen til at tage fat i mig via en besked

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret. 

Jeg gemmer dit navn og tager nok fat i dig inden alt for længe. Har lige nogle ting der skal på plads først. Vil rigtig gerne bare snakke med nogen som ved hvad der skal til for at starte når man selv står på bar bund.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)