Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed under 18 år, ingen hæftelse fra forældre..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

En ven og jeg har et problem.. 

Vi er igang med at opstarte en virksomhed (webshop), vi er godt igang med at få designet hjemmesiden og gjort den klar og vi har også fundet vores leverandør, som er en dropshipping leverandør placeret i Danmark. 

Vores problem er at vi mangler et CVR-nummer. Vi er begge 17 år gamle og der går et par måneder endnu før den ene af os bliver 18 år og et halvt år før den anden bliver 18 år. Vi forstår at vi kan få vores forældre til at hæfte og så på den måde søge om et CVR nummer, men da den ene parts forældre ikke vil skrive under på det, hvad gør vi så? Det er ham der har fødselsdag tidligsts forældre som ikke vil skrive under.. Og den anden parts forældre vil ikke hæfte for begge af os, hvis det overhovedet er muligt. 

Er der intet andet at gøre end at vente til vi bliver 18? Det presser meget på, vi vil gerne igang med salg hurtigst muligt, da der allerede er fin aktivitet på siden uden vi har gjort særlig meget for at gøre den synlig. 

Mvh. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

kort svar NEJ hvis ikke her af jeres forældre vil påtage sig ansvaret og i jeres fald som I/S hvor i hæfter solidarisk, så drop det. Jeg havde også sagt nej som forælder.Start med planlægning og shop men vent til GO til i rt 18

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)