Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor kan jeg lave min Hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor skal man "købe/lave" sin hjemmeside henne? :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det helt præcis du gerne vil?

At købe en hjemmeside, for moder du mener, du gerne vil have en person / web firma til at lave en hjemme side til dig. her vil jeg råde dig til at tage et kig her på amino.dk der er tonsvis af folk som tilbyder denne service.

Hvis du selv vil lave den, så kan du fx. bruge wix.com det bliver ikke specielt godt, trods de mener det, og vi ser ofte her på amino.dk at folk søger web folk til at lave deres side om, da wix.com og andre DIY web sider ikke giver et godt resultat.

 

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en som kan lave hjemmesider du søger, skal du være mere end velkommen til at smide mig en mail på rune@richter-studios.dk med en beskrivelse af hvad du skal have lavet. 

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også meget velkommen til at skrive til os på kontakt@designstudio.dk :) Vi kan hjælpe dig billigt og ikke mindst hurtigt igang!

Mvh.

Katrine, DesignStudio.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig på support@serverfruit.com

Hos os kan du købe/lave din hjemmeside, og vi hjælper dig gerne igang. Uanset om du selv vil lave din hjemmeside eller vil have os til at lave den, skal du være velkommen til at kontakte os :-)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at jeg formentlig er alt for sent ude med et svar her. Men jeg ville gå efter en erfaren udbyder a la http://www.pagedesign.dk og droppe de oversimplicerede og billige gør-det-selv løsninger.

I sidste ende dræber de langsomme og billige løsninger dit site.

Skal du bruge en shop-løsning skal du finde et sted om kan kode/omkode specifikt til dit behov

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)