Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du får 1000kr hvis du finder den rette køber til os!

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu kan jeg ikke lige se sammenhængen i det du skriver kontra det indlæget det handler om... Med fred være med det. Hvis du mener der ikke er ret mange webshop ejere der har 35 besøgende om dagen, så ved du overhovedet ikke hvad du skriver om, og så har du tydeligvis nok ikke haft en webshop.. At besøge 15.000 mennesker i deres indbakke ville skabe en langt større trafik, hvilket så bringer mig til - Er det ikke lidt underligt at have 15.000 nyhedsbrevs modtagere på en side som ikke er launchet endnu ?

Jeg citere Dennis :

Som sagt er siden ikke launchet derfor er der ingen besøgende.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se at det er underligt men det er ikke ordinært at have 15.000 modtagere til en endnu launchet side.

Men dette kan tyde på at vi har opsamlet dem til formålet for at kunne booste det, som var vores tanker. Men vi vil hellere koncentrere os om andre projekter og derfor bliver siden solgt.

Men oplægget er ikke lavet til at folk skal kunne sidde og bashe salget, for kan bevise at alting er lavet lovligt til en eventuel køber.

Men får det din dag til at gå, er det jo fint, og fred være med det :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:
Men oplægget er ikke lavet til at folk skal kunne sidde og bashe salget, for kan bevise at alting er lavet lovligt til en eventuel køber.

Det er vel i orden at eventuelle købere spørger ind til mysteriet om hvordan der er kommet 15.000 aktive tilmeldinger til et site der ikke er launchet.
Det er i din pitch det eneste der har en værdi der (måske) kan retfærdiggøre prisen.
Så dit lidt fornærmede indlæg her er helt uberettiget. 

Men det kan nemt løses hvis du besvarer hvordan 15.000 mennesker har sagt ja til at modtage et nyhedsbrev fra sportsbussen, det manger vi stadig et konkret svar på. 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var en seriøs køber så er vi helt enige om at han skal spørge ind til det.

Men det er en dialog jeg tager med den enkelte som er interesseret i siden og ikke på selve indlægget.

Hvis man vil vide det, må man kontakte mig i privaten og skal kun være hvis man har interesse i at købe siden :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ganske ærligt interesseret i siden, men du kan ikke retfærdiggøre prisen overfor samtidigt svare du ikke på min spørgsmål omkring siden..

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har muligvis en potentiel køber, da jeg har nogle kontakter fra da jeg arbejdede hos Indkast.dk. 

Jeg hører dem ad og vender tilbage på din private indbakke.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tæller de 1000 kr. stadig, hvis den bliver solgt for en fair pris af f.eks. 30.000 kr? 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det gør de, de tæller når salget er gennemført :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har svaret på alle de spørgsmål som du havde og har allerede i starten skrevet hvad prisen er gjort op i :).

Hvis du har interesse i at give et bud Thomas, så giv en ordentligt ellers spilder vi begge vores tid.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må indrømme at det virker en smule suspekt at du ikke kan offentliggøre hvor du har fået de 15.000 nyhedsbreve kontakter fra.

jeg vil på ingen måde vælge side i denne debat, men måske en god ide at du fortæller hvor de kommer fra, så mulige kunder har større tiltro til salget.

 

Venlig hilsen

Aske Sørensen.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)