Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du får 1000kr hvis du finder den rette køber til os!

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy.

Det er heller ikke derfor at jeg har smidt dette oplæg op for at folk skal fortælle deres meninger om værdien :).

De er alle Danske, og ja vi har selvfølgelig lov til at sælge dem med da de tilhører domænet sportsbussen.dk. Så det ville være ulovligt at beholde dem..

De har godkendt at modtage fra sportsbussen, så ja de er lovlige. 

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:

Hej Tommy.

Det er heller ikke derfor at jeg har smidt dette oplæg op for at folk skal fortælle deres meninger om værdien :).

De er alle Danske, og ja vi har selvfølgelig lov til at sælge dem med da de tilhører domænet sportsbussen.dk. Så det ville være ulovligt at beholde dem..

De har godkendt at modtage fra sportsbussen, så ja de er lovlige. 

Alle tiders - Tænkte bare på når siden ikke havde været lanceret :)

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså baseret på den aktivitet der ligger på siden, så er jeg ret imponeret over det prisleje. Men siden er grafisk rigtigt flot lavet, men det i sig selv giver jo ikke anledning til en pris på de 40.000 kr - i samme anledning kunne det være spændende at høre hvor de 15.000 nyhedsbrevs modtagere har skrevet sig op. Man burde jo mene at man på baggrund af 15.000 nyhedsbrevs modtagere kunne drive en rimelig trafik til siden (aktivitet) Dog ser jeg ikke nogen aktivtet der kan understøtte prisen heller.

Jeg byder 5.000 kr i en hurtig handel.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fuldstændig sindsyg pris, og så vil jeg da anbefale at du gik ud og fik lavet en ligende side men alt det som vi har på vores for 5.000 kr :).

Hvis folk kommer med seriøse bud så kan vi snakke om tingene men vi svarer ikke på flere useriøse bud.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du kommer jo ikke med noget konkret der kan underbygge en pris. Hvor mange unikke besøgende er der på siden, hvad omsætter siden for?
Hvor kommer nyhedsbrevs modtagerne fra ? Hvorfor er der ikke mere aktivitet hvis der er 15.000 nyhedsbrevs modtagere ? Jeg kunne blive ved. - Er da godt klar over man ikke kan bygge en side for 5.000 kr, men du giver mig ikke anledning til at byde anderledes da du ikke dokumentere for din prissætning.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt er siden ikke launchet derfor er der ingen besøgende.

Selve designet/opsætning, nyhedsbrevs modtagerne, og vores aftaler giver fin anledning til prisen. For ellers inviterer jeg gerne folk til at gå ud og gøre det for mindre..

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Men du evner ikke at svarer på mine spørgsmål? What a salesman you are....

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er sjældent man ser en hjemmeside med 15000 faste nyhedsbreve modtagere og blot en Facebook side med 40 likes.
Synes det er rigtig flot klaret at i har samlet 15000 modtagere siden november, hvor i købte domænet :)

Held og lykke med salget. 
 

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige hjælpe Dennis med at sælge sitet...

Nogle kan ikke se værdien i en sådan business, det er de samme der går på diamant jagt i Afrika, finder en 100 grams og smider den den tilbage over skulderen med ordene: der er ikke efterspørgsel efter diamanter der ikke er slebet.

Hvis 15000 danske email adresser ønsker nyhedsmail omkring sport, og du både sender dem ren info men også tip om betting hvor du sælger din affiliate løsning, eller man kan lave en månedlig præsentation af et betting relateret firma - er det 1000$ per gang.

Der er masser af reklamemuligheder, skriv om løbesko og vedhæft affiliate reklame for nogle gode steder at købe det, gentag med alle mulige andre emner.

Der er væsentlig bedre muligheder (for den rette) ved denne type forretning, end der er hvis man ellers vil starte webshop. Du besøger 15000 mennesker i deres email så tit du vil, hvor mange webshop ejere har bare 1000 besøg per måned?

Håber der er en der kan lave det til en god business...

 

 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Kuyatryk. 

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)