Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vækstfonden er det ikke Told & Røveri der står bag det?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg ikke - men jeg ved at Told&Røveri nu bare hedder RØVERI - naturligvis skrevet i versaler, så vi alle forstår alvoren :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

LKH Byg ApS:
Er det Told & røveri der står bag vækstfonden?

Undskyld men hvad er det du vrøvler om ?????

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Vækstfonden og SKAT har ikke noget med hinanden at gøre. Måske lidt alligevel.

SKAT indkræver skat, moms og told så vi kan få vores samfund til at fungere. Noget af det SKAT indkræver bliver brugt til at få danske virksomheder til at vokse sig store og stærke. Vækstfonden investerer i lovende danske virksomheder og nogle af de penge, de bruger, kommer fra SKAT. 

Så er cirklen sluttet. 

mvh

Mogens

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er en tålmodig mand Mogens Yes

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Kristensen:
Told & røveri

Jeg bliver en lille smule irriteret over ovennævnte.... Vil du ændre på systemet, så glem virksomhedsideerne og gå ind i politik for at ændre skattetrykket....

Jeg er heller ikke selv altid helt tilfreds med SKAT. En meget emsig tjenestemand fra (dengang) Told & SKAT erklærede mig konkurs i 2001, men affinder mig med at samfundet koster penge at få til at løbe rundt.

Jeg har selv som ung fået bistandshjælp, ja, det hed det dengang. Jeg har modtaget børnefamilieydelse, mine børn har gået gratis i skole, min børn har fået rettet tænder, min yngste pige er blevet lappet sammen på rigshospitalet efter en temmelig alvorlig rideulykke og sådan kan vi jo blive ved. Ting som vi tager helt naturligt.

Jeg fik efter 3½ års forløb (da jeg valgte at tage en voksenlæreplads undervejs i gældssaneringsforløbet) en gældssanering i 2009, hvor min gæld blev nedskrevet til 25 %, så jeg kender alt til at være på røven. Og min point er at det trods alt er samfundet der gav mig denne mulighed for at komme videre.

Set i bakspejlet kan det jo aldrig være SKAT´s skyld, at man ikke afregner sin moms og skat ! Det at betale moms er jo lig med at du tjener penge og når du tjener penge, ja, så skal du også betale skat, -nøjagtigt som var du lønslave...

Undskyld det sure opstød.....

Søren

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:

Lars Kristensen:
Told & røveri

Jeg bliver en lille smule irriteret over ovennævnte....

Me too. Den grammofonplade er åbenbart uopslidelig. Det bliver desværre ikke bedre af at vende den om, for B-siden messer "Lønningerne er for høje i Danmark".

Søren:

Det at betale moms er jo lig med at du tjener penge og når du tjener penge, ja, så skal du også betale skat, -nøjagtigt som var du lønslave...

Jeg ville ønske at jeg skulle betale en million om året i skat.

Vi (=befolkningen) har valgt et velfærdssamfund efter den nordiske model. Kan du (Lars) ikke finde ud af at drive en rentabel forretning her, må du jo flytte til et af de mange steder, hvor du kan udnytte nogle stakkels mennesker og undgå at betale skat. Kig dig rundt på Amino: Der er masser af tips i den retning.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)