Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsaftale for lille webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg skriver her fordi jeg føler mig en smule ude på dybt vand. Har aldrig startet en webshop før - men har efterhånden fået hånd om det design + systemmæssige.
Nu mangler jeg naturligvis en betalingsaftale.

Da der er tale om en mindre møbeldesignvirksomhed ønsker jeg, at folk fra hele Nordeuropa skal kunne købe mine produkter. Herfor skal man både kunne betale med Dankort, Visa/Dankort og Mastercard. Jeg kan forstå at dette i princippet kræver to aftaler, som vel begge skal laves hos nets

Jeg har utrolig svært ved at skabe mig et billede af, hvad jeg skal af med. Jeg er klar til at ligge en god slat i det, så det er som sådan ikke noget problem.
Jeg har flere steder læst, at det i mit tilfælde vil blive omkring 3500 kr. i oprettelse og efterfølgende 1000 kr. årligt - men den synes jeg overhovedet ikke holder stik, når jeg regner på det....

Har læst rundt omkring på sitet, men har stadig svært ved at skabe mig et overblik over netop min situation. Som sagt, jeg er helt ny og søger gerne trinvis guide!  

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

JsprLrsn:
Herfor skal man både kunne betale med Dankort, Visa/Dankort og Mastercard. Jeg kan forstå at dette i princippet kræver to aftaler, som vel begge skal laves hos nets? 

Aftalen for VISA og MasterCard behøver ikke at være hos Nets/Teller. Der kan du godt bruge en anden indløser - du kan finde nogen af dem på denne liste: http://quickpay.dk/acquirers/ 

Du kan evt. også kigge på betalingsløsninger fra: WorldPay, Paymill og PayPal

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da godt "Jeg er klar til at ligge en god slat i det" for det kommer du helt sikkert til, de er gebyr jægere af de helt store slags.

Jeg vil til en hver tid anbefale E-pay

Problemer med computeren ? Har du brug for Computer Hjælp ? Så læs mere hos os.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet Paypals løsning? Du kan se den i bruge på www.luksuscovers.dk - den kræver ikke det store at komme i gang med, og der er ingen abonnementer, så du betaler udelukkende et gebyr pr. transaktion.

Dog kan du ikke tage "rene" dankort, men dem er der nu heller ikke særligt mange af, så til at komme i gang er Paypal en fremragende løsning.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal bruger jeg også selvom det er lidt dyrt i det lang løb. Men hvis det for at modtage betaling på en nem og "billig" måde uden månedlige omkostninger, så er paypal genialt.

Du kan se deres priser og gebyr her:
https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/paypal-fees 

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Frihauge IT Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ewire er lidt dyrer pr transaktion men kræver ikke så stort opstartsgebyr kan tage alle de gængse kort.

Esben

Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hey.. kan se den side du referer til der bruger paypal.. hvilket kontoform har de oprettet hos paypal??

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det smarteste er at lave en virksomhedskonto hos Paypal. Alternativt så brug Ewire der er i du i gang for 400 kr.

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg selv lige overtaget en webshop, og i den forbindelse var jeg nød til og oprette en ny betalingsaftale. Jeg brugte så Paypal i 1½ måned og det er jeg dælme glad for er ovre nu. For det første er det dyrt og for det andet så er der (uanset hvad folk der bruger Paypal siger) mange der springer fra. De sidste 10 dage har jeg omsat for ca. lige så meget som i den knap 1½ måned jeg brugte Paypal.

Hvis der skal lidt priser på bordet er de følgende:

Quickpay betalingsgateway 149kr om måneden og gratis oprettelse.

Dankort aftale 1000kr om året og gratis oprettelse.

Eurocard/Mastercard og VISA 100kr i måneden og 1000kr i oprettelse. Den pris på 3500kr er en gammel pris.

Mit råd er og få de rigtige aftaler og lad være med de halve løsninger. Der skal altså ikke være mange kunder der springer fra før de sparede kroner er tabte ordre. Du kan måske spare lidt på og få de udenlandske kort ved en anden udbyder, men jeg synes det er rart og have det hele samlet på et sted.

Venlig hilsen

Kristian

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)