Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit bedste bud...?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som altid findes der konflikter, når samhandel eksisterer...

Som følge af seneste storm ringede en kunde og ville have et tilbud på noget skiltning. Jeg gav skriftligt tilbud og han accepterede telefonisk. Så bestilte jeg plader hjem og lavede print.

Flere gange ringede jeg til kunden for at høre hvornår han var klar til at jeg monterede, og han blev ved med at udskyde. Så bad jeg ham hente pladerne, så ville jeg komme med printet når vi skulle montere (dette var produceret).

Flere gange igen udskød kunden montering og inden jul sagde jeg at jeg var nødt til at fakturere det, der var blevet lavet af ordren. Altså alt uden montagen.

Jeg sendt faktura og hørte intet. Ingen betaling. Ingen monteringsdate.

Jeg ringede og begyndte at blive lidt i tvivl om betalingen ville finde sted. Han sagde telefonisk, at der ikke var noget at betale af og at han ville høre om udlejer ville lægge ud.

Igen intet.

Jeg ringer og rykker ham og lægger samtidig op til en aftale. Han ville vende tilbage...

I går (Efter laaang tid) ringer han mens jeg sidder i møde. Jeg kan ikke tage telefonen og bliver i dag mødt af en mail, hvor han opsiger samarbejdet på baggrund af at jeg har udtrykt mistillid om hvorvidt han vil betale. Jeg kan nu hente pladerne og så regner han med at alt er slut.

Samtidig mener han, at jeg har faktureret for arbejde, der ikke er begyndt.

Øhm, søde ven. Jeg har faktureret dig for produkter, der er lavet - og noget endda hentet! Arbejdet har jeg ikke faktureret endnu.

Hvad mener i?

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)