Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmeldelser fra Facebook på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved om det er muligt automatisk at få vist Facebook anmeldelserne på ens hjemmeside ?

Jeg har en Facebook side med nogle gode anmeldelser. Jeg vil selvfølgelig gerne vise dem til dem der besøger hjemmesiden, sådan at jeg ikke skal lave dobbelt arbejde og sådan at jeg ikke skal sende dem over til Facebook.

Kan det lade sig gøre ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IT-Konsulenten

Det er endnu ikke muligt, men man kunne forestille sig at Facebook lancerede det som en feature i fremtiden på lige fod med like-boksen, kommentarfelterne osv. eller at "stjernerne" blev en integreret del af like-boksen, som mange virksomheder i forvejen benytter i dag.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar!

Det tænkte jeg nok, når Google ikke kommer op med noget interessant, så er det nok fordi man ikke kan ;-)

Har du nogen gode ideer til hvordan man så kan præsentere det ?

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan vel lave en link til anmeldeserne påfacebook...
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Motivation:
Man kan vel lave en link til anmeldeserne påfacebook...

Ja, hvis jeg viste hvordan man linker til dem. Umiddelbart linker man jo til hele Facebook siden...

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:
Ja, hvis jeg viste hvordan man linker til dem. Umiddelbart linker man jo til hele Facebook siden...

Du kan linke til hver enkelt anmeldelse ved at højreklikke på tidspunktet & datoen for anmeldelsen og trykke "kopier linkadresse".

Så bliver det ikke mere simpelt ;)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel Hyrland:

Du kan linke til hver enkelt anmeldelse ved at højreklikke på tidspunktet & datoen for anmeldelsen og trykke "kopier linkadresse".

Så bliver det ikke mere simpelt ;)

Kanon! Det virker, 1000 tak!

Skal jeg bruge en iFrame for at vise anmeldelsen direkte på hjemmesiden (det kræver vel at den besøgene er logget ind på Facebook ?)

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:
Skal jeg bruge en iFrame for at vise anmeldelsen direkte på hjemmesiden (det kræver vel at den besøgene er logget ind på Facebook ?

Det var så lidt :)

Nu ved jeg ikke hvordan du ville lave opsætningen på din hjemmeside eller hvor mange anmeldelser det drejer sig om. Men hvis det ikke er uoverskueligt mange, så ville jeg nok vælge at tage screenshots af anmeldelserne. På den måde risikerer du ikke at du får blanke bokse på din hjemmeside, hvis en bruger ikke er logget ind og derfor ikke kan se anmeldelsen. Du skal selvfølgelig linke til de respektive anmeldelser på Facebook, så besøgende kan se at anmeldelserne er reelle nok.

Det er bestemt ikke den mest optimale måde at gøre det på, men nu hvor Facebook ikke tilbyder et Social Plugin der kan gøre det let, så er det måske alligevel indtil videre.

Du kan godt prøve at lave en iframe, men så har du nok et problem ift. at de besøgende nok ikke kan se anmeldelserne, som du også selv er inde på.

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan vil anmelderen have at se Deres billede og selve anmeldelsen på en hjemmeside. Bryder man nogle regler ?
Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Motivation:
Hvordan vil anmelderen have at se Deres billede og selve anmeldelsen på en hjemmeside. Bryder man nogle regler ?

Hvis anmeldelsen er "Public" / "Offentlig" på Facebook ville det være ret besynderligt hvis de ikke brød sig om at den var på en hjemmeside. Ikke nok med at de selv har valgt det vises offentligt, dvs. for alle, så har de tydeligvis ønsket at tilkendegive overfor andre at de støtter op om virksomheden med anmeldelsen. Desuden er billedet så småt at man nærmest ikke kan se noget og såfremt det er screenshot vil de ikke engang blive indekseret på det fordi deres navn ikke står med tekst.

Man kan jo, hvis man vil være på den sikre side, svare på de anmeldelser man gerne vil bruge og spørge hver enkelt bruger om der er okay med at man deler deres anmeldelse på ens hjemmeside. Så er der næppe noget at frygte :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)