Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Go Advokat til at hive boller af en skyldner.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har en del penge tilgode hos et køkken firma som jeg har monteret køkkener for, jeg er tænkte på at lave en hjemmeside der kun handler om det firma og deres måde at behandle andre på.

Er der en advokat der er frisk?

Mvh Lars

Tilmeldt 30. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.. Jeg er ikke advokat, men har oplevet det samme, med montering af køkkener. hvem skylder dig pengene?. Det kan være jeg har et fif eller to.

Mvh. Martin

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

LKH Byg ApS:

Jeg har en del penge tilgode hos et køkken firma som jeg har monteret køkkener for, jeg er tænkte på at lave en hjemmeside der kun handler om det firma og deres måde at behandle andre på.

Er der en advokat der er frisk?

Det er nok nærmere en webudvikler du skal have fat i...

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Inden du sætter dig ned og går i gang med en side, som har til formål at sværte en virksomhed til, så skal du nok sætte dig ind i injurielovgivningen. Ellers ender det med, at det er dig der kommer til at skylde dem penge.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

LKH Byg ApS:
Hej Amino.

Jeg har en del penge tilgode hos et køkken firma som jeg har monteret køkkener for, jeg er tænkte på at lave en hjemmeside der kun handler om det firma og deres måde at behandle andre på.

Er der en advokat der er frisk?

Mvh Lars

Prøv nu at få fundet ud af hvorfor de ikke betaler dig og så arbejd der fra. Uanset hvor tynd du mener deres sag er - så er der almindeligvis altid 2 sider.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Pas på køkken firmaet ikke hiver dine boller af, det har sikkert råd til den bedste advokat. Har du ingen bevis så må du glemme de penge... Har du beviser så læg sag an end svinde dem på nettet... For det får du bøde for
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Thomas:

Inden du sætter dig ned og går i gang med en side, som har til formål at sværte en virksomhed til, så skal du nok sætte dig ind i injurielovgivningen. Ellers ender det med, at det er dig der kommer til at skylde dem penge.

Du mener vel straffeloven? Injurier er normalt dækket af straffelovens §267.

Hvorfor skal han sætte sig ind i det lovstykke? Alting er ikke injurier, det er ikke injurier hvis jeg påtaler sandheden og kan bevise det. 

Edit: Når det så er sagt, så synes jeg heller ikke det er den bedste idé. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Schneidereit:
Det er nok nærmere en webudvikler du skal have fat i...

og i sidste ende nok også en advokat ?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej,

Det er blevet så fantastisk populært bare at svine hinanden til i fuld offentlighed.

Det ville sgu være noget smartere, hvis folk bare brugte hovedet - og ja, det gælder også dig. Hvorfor fanden får det firma lov til at skylde dig penge for op til flere monterede køkkener, hvis du ikke kender dem godt i forvejen?

Hvorfor sikrer du ikke dig selv i stedet for bare blindt at stole på andre? Hvorfor aftalte du ikke samme betingelser med køkkenfirmaet, som de aftaler med deres kunder: Nemlig netto kontant?

At man er godtroende og naiv og ikke kan finde ud af at agere ordentligt giver ikke en automatisk ret til at begynde at svine folk eller firmaer til i offentlighed. Og hvem siger, at vi andre gider blivet blandet ind i jeres slagsmål?

Sørg i stedet for at lave nogle ordentlige aftaler, sådan at du og andre ikke havner i situationer, hvor det pludselig er store beløb, man har til gode. Sørg for at en enkelt skyldner aldrig kan skylde andet end for det igangværende arbejde fremfor at have løbende måned plus en måneds kredit og hvad ved jeg.

Når alt det er sagt: Så send dine 3 rykkere, følg proceduren og kør sagen i retten. Glem alt det andet og brug dit liv på ting, der er mere givende.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Nu er det at være naiv, jo ik noget djævlen har skabt, nærmest tværtimod... Det er tillid til andre mennesker, og deres gøren og laden. Men tiderne har ændret sig, og det bliver desværre svære og svære at stole på firmaer og samarbejdspartnere. Cold world.

Hilsen en der også har penge tilgode, fordi han stolede på en herinde fra...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)