Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerne lukkede RankScanner.dk !

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu er det ca. en måneds tid siden vi lancerede RankScanner, og beklager hvis dette ikke er stedet at prale, men dette indlæg har ikke andet formål…

De sidste 3 dage er vores brugertal nemlig eksploderet, og der er kommet så mange registreringer til vores BETA, at serverne ikke kunne følge med og vi endte med at være offline i næsten 4 timer, hvilket helt sikkert kostede en del på konverteringsraten. Smile

Men nu er RankScanner.dk oppe igen, og der arbejdes på højtryk med at få nye features ombord, så de glade BETA-brugere også har lidt mere at se frem til.

God uge til jer alle, og vi håber I kommer til at nyde de nye funktioner så snart de er klar.


De Bedste Hilsner,
Rune - RankScanner.dk

Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også begyndt at bruge rankscanner. Jeg jeg har også inviteret flere brugere, og dermed fået mulighed for flere gratis søgeord. Der står at man også kan gøre dette via facebook, men desværre må jeg konstatere, at dem der opretter en konto denne vej, ikke giver mig ekstra søgeord - så jeg skulle jo hellere have inviteret dem direkte :(

Hilsen Mette

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Tusinde tak for feedback. Det er bestemt en interessant udvikling, og må vel betyde at de der registrerer sig - efter at have set dit opslag på Facebook - så går direkte ind på rankscanner.dk, og undlader at bruge det link du deler?

Og så skal de jo også først bekræfte deres email, før henvisninger bliver "lukket" - blot til orientering. :-)

Vi er i hvert fald parate til at foretage nogle ændringer, hvis det er det der skal til. Mange tak, og håber du får gavn af værktøjet. Ha' en herlig aften!

De Bedste Hilsner,
Rune - Team RankScanner.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kunne måske booste "omsætningen" endnu mere, hvis I fortalte hvordan den arbejder, bruger den feks, klientens egen ip til forespørgsler, og er der tale om at floade Google, så man risikerer at blive banned adgang etc. etc.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Rigtig fint spørgsmål. Vi benytter naturligvis ikke brugernes egne IP-adresser, og registrerer dem faktisk slet ikke noget sted. Alle "tjek" bliver foretaget i baggrunden, af vores netværk af servere, og de søger selvfølgelig Google igennem 100 % anonymt.

Jeg håber det var svar nok, ellers er du selvfølgelig meget velkommen til at spørge ind til mere. :) God fornøjelse med RankScanner!

Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

De 2 personer der har tilmeldt sig, har nu bekræfte at de har brugt linket fra fb og de har bekræftet kontoen via e-mail

Hilsen Mette

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste lige overskriften og tænkte "Nej, I må ikke lukke!". ;-)

Super fed service I har lavet.. Som jeg også har anbefalet til en del efterhånden. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)