Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe account i Danske kroner?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:
Wirecard er en ret dårlig 'bank' - den er nem at komme ind til, men du får ikke udbetalinger, før du har opfyldt listen af ting. Helt rigtigt at du kan modtage betalinger hurtigere end f.eks. ved acceptance bank (Som paymill helst vil have kunder til).

Jeg har ikke læst hele tråden men vil blot lige byde ind med at vi bruger Wirecard bank og er godt tilfredse. Vi har kunder i mere end 30 lande som betaler et fast månedligt abonnement via Visa, Mastercard eller Amex cards. Vi skriver med Wirecard på engelsk og vores kontakt person vender altid hurtigt tilbage.

Jeg har dog ikke andre banker at sammenligne med ... det var bare mine "2 cents".

/Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

repsej:

Jeg har ikke læst hele tråden men vil blot lige byde ind med at vi bruger Wirecard bank og er godt tilfredse. Vi har kunder i mere end 30 lande som betaler et fast månedligt abonnement via Visa, Mastercard eller Amex cards. Vi skriver med Wirecard på engelsk og vores kontakt person vender altid hurtigt tilbage.

Jeg har dog ikke andre banker at sammenligne med ... det var bare mine "2 cents".

/Jesper

Det er også først når det er årlige betalinger de begynder at kigge på dig, fordi det skaber en større risiko for dem. Men i sidste ende kom jeg til acceptance bank istedet, og har ikke oplevet problem overhovedet, udbetalinger sker til tiden, hvorimod de 2 udbetalinger jeg fik hos wirecard, den første var 6 uger forsinket, fordi de ville have den bank garanti hvilket jeg ikke gad at levere. Og nummer 2, den kom 6 måneder senere da jeg huskede dem på de havde en betaling der manglede. Og jeg ved andre har haft samme problem.

Men så igen, det er godt at Wirecard duer til nogle i det mindste :D

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er Stripe så i Private Beta mode! Så kommer det måske snart til DK :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Fra  esucces Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået adgang til dansk Stripe konto :-)

Ansøgte om konto i går og fik en mail her til morgen at jeg kunne oprette en konto :-)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)