Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe account i Danske kroner?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan ikke få en stripe-konto med danske kroner? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det kan du ikke.
Stripe udbydes endnu ikke i Danmark.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Nej, det kan du ikke.
Stripe udbydes endnu ikke i Danmark.

Jeg overvejer Stripe i stedet for Paymill, som kræver alle mulige ting dokumenteret på shoppen.

Jeg læser, at de Stripe gået global og understøtter DKK. Kan nogen bekræfte at det nu kører med danske kroner? (Prestashop modul er ret dyrt).

https://support.stripe.com/questions/which-currencies-does-stripe-support

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan se er Stripe ikke muligt i Danmark endnu. De har udvidet deres valuta, men de tilbyder kun Stripe i 13 lande hvor Danmark endnu ikke fremgår.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan kun gå for langsomt med at Stripe kommer til Danmark. Et værktøj til at få dem til at få øjene op for Danmark at så mange som muligt tilmelder sig til at blive informeret om at nu er de kommet til landet, det foregår via https://stripe.com/global.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er reelt at få de rette aftaler i hus i Danmark - jeg ved Stripe har haft dialog med instanser i Danmark, men så vidt jeg kan forstå er der nogle krav som Stripe ikke lever til og så er der noget økonomi involveret.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

De tager imod næsten alt valuta, inkl. DKK og næsten alle kort fra hele verden, bruger dem selv igennem et af mine engelske selskaber, virker perfekt !

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:

Jeg overvejer Stripe i stedet for Paymill, som kræver alle mulige ting dokumenteret på shoppen.

Det eneste som paymill kræver på din side er en impressum, og forretningsbetingelser, hvilket i mine øjne giver meget mening.

Men til trådstarter - den dag Stripe kommer til danmark, så kan du vælge danske kroner :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Men til trådstarter - den dag Stripe kommer til danmark, så kan du vælge danske kroner :)

Du kan sagtens modtage DKK i en shop med DKK priser idag via Stripe, de understøtter mange valutaer, det eneste det kræver er at du har et selskab i et land hvor de har åbnet op i.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Ejsing:

Lucas - Hosting4Real:
Men til trådstarter - den dag Stripe kommer til danmark, så kan du vælge danske kroner :)

Du kan sagtens modtage DKK i en shop med DKK priser idag via Stripe, de understøtter mange valutaer, det eneste det kræver er at du har et selskab i et land hvor de har åbnet op i.

Ja, men udbetaling sker i en anden kurs end DKK indtil de åbner i Danmark :) - Og for nogle kan det have ret store betydninger, grundet af valuta kurserne svinger konstant. Jeg har selv 'problemet' med jeg modtager betalinger i danske kroner, men får dem udbetalt i Euro fordi jeg bor i holland, og når man regner sammen i løbet af et år, så er det faktisk en slat penge man mister i kursændringer, det har så ingen betydning for mig, fordi det jo er et valg jeg har gjort mig :D

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)