Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode og billige brugertests?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er på udkig efter et sted, hvor man kan lave gode og billige brugertests. Jeg mener, at der fandtes et site, hvor man kunne melde sig opgave ind og hvor meget man ville betale, så kunne andre gå ind og tage opgaven og lave en test?

Jeg er mest interesseret i et screencast og en der fortæller hvad vedkommende opfatter på sitet.

Er der nogen der kender/kan huske hvad sitet hedder, hvor man kan melde sine brugertests ind?

// Brian

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Brian

Prøv den her: http://lmgtfy.com/?q=brugertests

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja. Det er mega smart....

Det har jeg selvfølgelig søgt på, men jeg gider ikke betale 7000 kr. for 5 tests eller lign.

Jeg kan blot huske at nogle danskere havde lavet et site ala dette: http://www.usertesting.com/

Nu forsøger jeg med dem, da vores site også er internationalt, så jeg kan sagtens bruge nogle amerikanske testere, hvis de ikke har danskere i folden.

// Brian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det måske Usertribe (tidligere Brugertest) du tænker på?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være det var dem, men så har de ændret konceptet en del - og jeg syntes personligt ikke til det bedre :)

Syntes det er for dyrt. Det skal ikke være den store videnskab. Bare have nogle friske øjne til at se på ens arbejde.

Jeg må prøve om usertesting.com kan løse opgaven for mig.

// Brian

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bare gøre det selv. Gå ud og find 3-5 testpersoner og udfør reelle brugertests. Køb evt. bogen "Rocket Surgery Made Easy".

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet et webdesignbureau - hvor jeg også udbyder brugertest - Jeg tester også for Usertribe hvor jeg udelukkende har fået topkarakterer (5 ud af 5)

Min pris er 600 kr. ekskl. moms. Se mere her: http://www.friesbureau.dk/index.php/produkter/freelance

Venlig hilsen

Carsten Fries 

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Optuner.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hos os i Optuner.dk kan du få lavet enkelttest for 650,- pr. testdeltager. Så kan du lave 5 test for 3250,- plus moms. Du skal selv stille med testopgaverne, så klarer vi resten og kvitterer med 5 brugertestvideoer. Så bliver det ikke billigere (med mindre du laver dem selv).

/Ole

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)