Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop hjælp med vurdering/SEO

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet siden ditfiskegrej.dk, og er igang med SEO delen. Håber at i vil tjekke siden og komme med feedback om jeg er på rette spor? :)
Alt kommentar ønskes.

PS. Det er muligt med indtjening på siden ved tilmelding affiliate program
Mvh.
Ditfiskegrej.dk

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkligt ikke nogen, som vil hjælpe:(

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du beder om noget gratis, som andre betaler i dyre domme for.

Men her er et par tips:

  1. Bedre TITLE
  2. Mere tekst på siderne (beskrivelse)
  3. Kig nærmere på siden "Varemærker"
  4. Kig lidt på schema.org 
En fejl fandt jeg også:
på siden http://ditfiskegrej.dk/Betaling har du et link til en emailadresse som ser spøjs ud.
Et tip til at virke mere troværdig som online shop: HUSK CVR nummer, som minimum på "Om os" siden.
Nu vi er på "Om os", så har du gang i en noget lyssky forretningsmodel?
Du skriver "Vi sælger fiskegrej på ditfiskegrej.dk ’s natbutik."
Hvad er en natbutik? Stick out tongue
Generelt syntes jeg du skal få en sprogkyndig person til at kigge siden igennem.
Der er ikke noget der hedder "Fremgangs måde" og på forsiden skriver du "handlr"
Jeg håber du kan bruge det til noget
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot netbutik :) 

Som Kristian siger, skal der gøres mere ud af dine titler fx: http://ditfiskegrej.dk/Fiskeline -> titlen: fiskeline "siger slet ikke nok" 
Skriv mere noget ala "Fiskeliner - Køb fiskeliner online i webshop" evt meget mere detaljeret ud efter hvad dine kunder leder efter når de skal bruge en fiskeline? :)

Derudover skal der meget mere indhold (tekst) på dine sider.

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Tusind tak, jeg gå igang med rette op på tingene med det samme.
Jeg er virklig glad for jeres forslag og at i brugte lidt tid på min side.
Mvh. Edin

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edin

Fin side du har fået på krogen om man så må sige. :-)

Jeg ville nok vælge ikke at have betalingsmidlerne placeret lige ved siden af logoet. Det er lidt "10 år siden". I dag tager krævende forbrugere det for givet, at man kan betale med stort set alle kreditkort. Derudover - så mangler der et Dankort-logo. PayPal er heller ikke så udbredt i DK.

Enig i at der mangler tekst. Måske en beskrivelse til os andre der ikke ved noget om fiskeri - om bl.a. hvad de forskellige blink osv. kan benyttes til og hvor.

En fysisk adresse og måske også et billede af dig ville skabe mere åbenhed/troværdighed.

Held og lykke med siden.

Mvh. Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke om du også er manden bag "hobbygrej.dk" - starten af din mailto på betalingsinfo siden hedder info@hobbygrej.dk - anden del hedder info@ditfiskegrej.dk Kigger man på hobbygrej.dk er teksterne 100% identiske.


Såfremt du står bag begge sider er det en dum idé at have identiske tekster, står du IKKE bag begge sider er det en ualmindelig dum idé at stjæle tekster fra andre shops.

Http://gozmo.dk - kostumer & kostume tilbehør

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

P Lunding:
Såfremt du står bag begge sider er det en dum idé at have identiske tekster, står du IKKE bag begge sider er det en ualmindelig dum idé at stjæle tekster fra andre shops.

Helt enig. Plus at søgemaskinerne vil straffe dig big-time.

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

P Lunding:
Såfremt du står bag begge sider er det en dum idé at have identiske tekster, står du IKKE bag begge sider er det en ualmindelig dum idé at stjæle tekster fra andre shops.

Umiddelbart ser det ud som om de 2 webshops ikke har noget med hinanden at gøre; 2 forskellige cvr nr. og 2 forskellige byer

P Lunding:
tarten af din mailto på betalingsinfo siden hedder info@hobbygrej.dk

Dette lugter lidt af ren kopiering, uden at have ændret den lille detalje at det er konkurentens mail.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

P Lunding:

Nu ved jeg ikke om du også er manden bag "hobbygrej.dk" - starten af din mailto på betalingsinfo siden hedder info@hobbygrej.dk // */ // ]]> - anden del hedder info@ditfiskegrej.dk // */ // ]]> Kigger man på hobbygrej.dk er teksterne 100% identiske.


Såfremt du står bag begge sider er det en dum idé at have identiske tekster, står du IKKE bag begge sider er det en ualmindelig dum idé at stjæle tekster fra andre shops.

Tak fordi du gør ham opmærksom på dette. Han er ikke ejer af begge webshops, da jeg har "manden bag" hobbygrej.dk.

Dejligt, at se teksten er blevet rettet, da andet ville være nogle kedelige oplevelser. Hav en god dag :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)