Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino dog... hvad tænker I på???

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 04:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mr. fashion,, igen må jeg sige at du har et indlæg, som ikke peger reelt

Jakob,,, kan da kun sige tak for at du læser, mine ord som jeg nogenlunde gerne vil have dem fortået...

Når det gælder navne eller rettere de navne jeg nævner,,, så fremstår disse på en positivliste, som Amino selv har offentliggjort på Amino... og derfor mener jeg klart at jeg kan bruge disse navne,,, i min debat, som jeg rent faktisk retter til Amino -  og jeg  får 200 minus point får det :-)

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik AP:

Mr. fashion,, igen må jeg sige at du har et indlæg, som ikke peger reelt

Nej men jeg har tydeligvis ret i mine synspunkter. Du respekterer ik andre menneskers holdninger, og nu heller ik deres salgstråde...

http://www.amino.dk/forums/t/220968.aspx?PageIndex=2

Det er så dårlig stil, at du nu ødelægger en anden brugers salgstråd, hvor brugeren endda betaler penge for at reklamere herinde!!! Jeg forstår bedre og bedre, hvorfor du får så mange minuspoint, for du lever i en verden, hvor det kun er MIG, MIG, MIG og alle andre er forkert på den...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 09:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion seller, jeg syntes at de svar på mit første indlæg var konstruktiv, og har fuld respekt for du ikke er enig i alt hvad jeg skriver, hvis alle var det så ville verden blive et kedeligt sted, for jeg har ikke altid ret :)

Men tænker at hvis man altid sørger for at holde det på et sådan niveau, så vil debatten blive meget bedre, og ikke bare en bland mange, hvor alle bliver sure på en, og begynder at køre på vedkommende, selvfølgelig er man altid i farer for uenigheden, når der debatteres. 

Tænker bare vis man altid selv holder sig på det saglige niveau, så vil langt de fleste andre, også holde sig på dette niveau, dermed heller ikke sagt du ikke gør det. For du har ret i, hver mand kan mene sit indlæg er sagligt, uanset om andre mener det samme.

Har ikke læst MLM debatten, og må indrømme at jeg egentlig heller ikke har lyst, efter hvad jeg har læst her, vil helst holde mig neutral i noget jeg ikke ved noget om :)

Forstår godt din utilfredshed over det indlæg der er sat i salgs tråden, og er da enig med dig i at det ikke høre hjemme lige der. Og måske lidt modsigende iforhold til trådsstarterens debat syn på denne tråd. Men omvendt er det jo igen en tanke der er ytret, og egentlig jf. Meget af det der skrives i denne tråd helt iorden at ytre sig som man vil. Du gør jo her netop et angreb imod manden og ikke bolden, du skriver noget om han ikke respektere andres holdning, men at han er uenig, betyder jo ikke han ikke respektere andre menneskers holdning. Du virker som en der har meget mere at byde med, en et sådan indlæg, så heller drop at svare hvis man er nået der hvor man egentlig er blevet irriteret og begynder at miste fokus på bolden. Der er jo ingen grund til at sætte sig selv i et dårligt lys, bare pågribe af det.

Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hørte Martin Thorborg tale om karma i en af hans videoer - og Soulaima Gourani har også skrevet karma-agtige tekster. Det er tanken bag stjerner der er det vigtige. Man giver noget positivt ud mod at få noget positivt igen - det er vel så simpelt som det kan udtrykkes :)

Synes det er en smuk tanke - men stjerner mv. vil self. altid være et sort/hvidt billede af virkeligheden - men det giver et fint billede.

Men som sagt, er det mere tanken bag (der skal spredes) der er det vigtige, end det er stjerner selv - selvom de er frygtelig fine at have :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:
i min debat, som jeg rent faktisk retter til Amino -  og jeg  får 200 minus point får det :-)

det tror jeg ikke du får for synspunkt om svaghed i stjernesystemer - men for at bryde ind i en andens vigtige salgstråd og for den måde du kaster møj på alle andre i din vrede over ikke at få ret. Det er valget af tråd og din form der giver få stjerner, ikke nødvendigvis synspunktet

vh Johnb

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
det tror jeg ikke du får for synspunkt om svaghed i stjernesystemer - men for at bryde ind i en andens vigtige salgstråd og for den måde du kaster møj på alle andre i din vrede over ikke at få ret. Det er valget af tråd og din form der giver få stjerner, ikke nødvendigvis sy

Her må jeg melde pas omkring dine primitive og beskyttende udsagn  

Min tanke er ikke, at hvis andre ikke tænker som jeg,,,, at de har fejl...

Men jeg tror derimod at du er købt af Amino i en eller anden form...og det er problematisk  

 

 

 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Det er så dårlig stil, at du nu ødelægger en anden brugers salgstråd, hvor brugeren endda betaler penge for at reklamere herinde!!! Jeg forstår bedre og bedre, hvorfor du får så mange minuspoint, for du lever i en verden, hvor det kun er MIG, MIG, MIG og alle andre er forkert på den...

Du kan have ret,,, - men jeg har ikke den store sympati for at en amatør i forsøg på at være professionel, der fremstiller sig som den bedste på en dårlig måde.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob:

Fashion seller, jeg syntes at de svar på mit første indlæg var konstruktiv, og har fuld respekt for du ikke er enig i alt hvad jeg skriver, hvis alle var det så ville verden blive et kedeligt sted, for jeg har ikke altid ret :)

Men tænker at hvis man altid sørger for at holde det på et sådan niveau, så vil debatten blive meget bedre, og ikke bare en bland mange, hvor alle bliver sure på en, og begynder at køre på vedkommende, selvfølgelig er man altid i farer for uenigheden, når der debatteres. 

Tænker bare vis man altid selv holder sig på det saglige niveau, så vil langt de fleste andre, også holde sig på dette niveau, dermed heller ikke sagt du ikke gør det. For du har ret i, hver mand kan mene sit indlæg er sagligt, uanset om andre mener det samme.

Har ikke læst MLM debatten, og må indrømme at jeg egentlig heller ikke har lyst, efter hvad jeg har læst her, vil helst holde mig neutral i noget jeg ikke ved noget om :)

Forstår godt din utilfredshed over det indlæg der er sat i salgs tråden, og er da enig med dig i at det ikke høre hjemme lige der. Og måske lidt modsigende iforhold til trådsstarterens debat syn på denne tråd. Men omvendt er det jo igen en tanke der er ytret, og egentlig jf. Meget af det der skrives i denne tråd helt iorden at ytre sig som man vil. Du gør jo her netop et angreb imod manden og ikke bolden, du skriver noget om han ikke respektere andres holdning, men at han er uenig, betyder jo ikke han ikke respektere andre menneskers holdning. Du virker som en der har meget mere at byde med, en et sådan indlæg, så heller drop at svare hvis man er nået der hvor man egentlig er blevet irriteret og begynder at miste fokus på bolden. Der er jo ingen grund til at sætte sig selv i et dårligt lys, bare pågribe af det.

Vi er som sådan enige, men mine indlæg var en smule sarkastiske overfor Henrik, fordi jeg ville have ham til at overveje et par ting... Men det havde bare en helt anden effekt, hvilket hans sidste indlæg fra idag blot beviser...

Jeg mener, at jeg er gået 100% efter bolden, og jeg kan sagtens stå indenfor det, som jeg har skrevet...

Men MLM debatterne er ret heftige herinde, en skuttegravskrig mellem to fronter... Det kan være meget underholdende at læse, fordi ingen af parterne læser hinandens svar, men blot har en forudtaget holdning til alt ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Henrik AP:

Fashion-Seller:

Det er så dårlig stil, at du nu ødelægger en anden brugers salgstråd, hvor brugeren endda betaler penge for at reklamere herinde!!! Jeg forstår bedre og bedre, hvorfor du får så mange minuspoint, for du lever i en verden, hvor det kun er MIG, MIG, MIG og alle andre er forkert på den...

Du kan have ret,,, - men jeg har ikke den store sympati for at en amatør i forsøg på at være professionel, der fremstiller sig som den bedste på en dårlig måde.

Jeg gider ik, at synke ned på dit efterhånden meget lave niveau. Jeg vil blot konstaterer, at jeg pludselig forstår, hvorfor du konstant for minus point, og du får da også lige 1 stjerne fra mig for den latterlige og respektløse kommentar...

Jeg kan blot konstaterer, at du selv lave en Lundsby i den debat. Du rådgiver ik trådstarter, du forsøger direkte at stjæle evt kunder, og sende dem over til en ven... Usmageligt i min verden, men du lader til at være kold i røven overfor alt og alle, som har andre synspunkter end dig, det beviser du godt gang på gang herinde...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Henrik AP:

Her må jeg melde pas omkring dine primitive og beskyttende udsagn  

Min tanke er ikke, at hvis andre ikke tænker som jeg,,,, at de har fejl...

Men jeg tror derimod at du er købt af Amino i en eller anden form...og det er problematisk  

Og de "andre". Der er vist ingen tilbage er købt af dig Wink

Du er primitiv og uden pædagoisk rækkevidde.

Det eneste du ønsker er at lave rav i den, og så sætte dig selv "højt" op.

Jeg tror du snart er gennemskuet Wink

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)