Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino dog... hvad tænker I på???

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg tror nu, at mine indlæg i den tråd, hvor jeg de seneste dage har været aktiv i MLM-forumet er de absolut mest velargumenterede. Jeg gætter på, at det er derfor, folk tildeler mig mange af de her stjerner for dem. 
Prøv at lægge mærke til, hvordan dine indlæg er, når du får henholdsvis én og fem stjerner for dem. Det kan guide dig i retningen af, hvad folk oplever som værdigivende.

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John...

Jeg har fuld forståelse at Amino i alle deres hjørner,,, ønsker at udtrykke sig positivt ..

Jeg prøver en mere,,,, da jeg oplevede at personer ... som er fuldtstændig imod det min oprettede tråd handlede om -  samt,,, at det handlede mere om  at gang på gang nedtrykke evt. positive holdninger,,, fra deltagere uden argument -  så er det at jeg ikke opfatter disse som hjælpende  - men som deltagende.

Og da jeg så nr. 3 og 4 på den liste,,, som er de mest negative i forhold til emner + ´uden argumentation    - Og da hjælpende er et positivt ord,,, så  passer det ord bare ikke ind,,,

Under denne form kan en større gruppe styrer ..og dermed stå som hjælpende ved at give hinanden poing ,, selvom de er ikke ønsker at hjælpe   

Svarer til at jeg har et indlæg om at jeg er imod skattesnyd,,, men  200 støtter mig ikke, men de støtter hinanden med stjerner og fremstår som Karma hjælpende,,

Så bare fjern det ord... det er alt

 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 03:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hans nu skal du ikke være så følsom,, det er netop også derfor at jeg synes + opråber  det er fair at du topper ( selvom jeg ikke er enig med dig 100 %)   og At Allan topper som nr..2.... men  det kritiske er nr. 3 og 4. som er helt ude i hampen og her gælder det ikke deres holdinger --men deres lukkede metoder,,,  hvor der leges ... far mor og børn  -  eller jeg bestemme du gøre... - de personer er meget underlige synes jeg,,,i forhold til en holdnigsdebat,

Jo Hans... du er den mest velargumenterende omkring dit,,, da dine følgere har forladt dig... og du står alene tilbage p.t.,, men gør det godt..- men argumentation betyder jo ikke sandhed

Personligt går jeg ikke med eller søger tanker om stjerner  når det gælder min person... det er ikke derfor jeg er her,,, og jeg er heller ikke en person, som har behov for accept fra andre, da dette er så fjernt fra mig,,og har jeg en idé  tvivler jeg ikke,,,,, men jeg nyder at give accept til andre.

På Amino er der en masse holdninger .. men knap så mange, der kan forklare disse,, og nogle går i krig mod andres holdninger som nr. 3 og 4 på den karmahjælpende liste,,  så jeg er  der, hvor jeg ser en uretfærdighed og kun p.g.a ordet hjælpende, hvilket disse personer bestemt ikke er,, og den regel, betyder at jeg har brugt tid på fjolser,  der kan give hinanden point, som af den grund får status som hjælpende, ved at være på tværs, som et 5 årigt barn

Ok,, jeg er ikke her for at tage børns rettigheder fra dem,,,, nævner blot

 

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 06:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Henrik AP:

Så lige ved et tilfælde en Karmaliste,,, og i dette tilfælle "De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing"

Hans som ligger nummer et... deltager seriøst med dybde , men grundlæggende er Hans totalt imod MLM ( ensidigt) - men ok fair nok

Nr. 2 Allan I -  er entydigt for MLM - - ok  fair nok

 

Nr. 3  Lundsby... der må jeg le... Lundsby er totalt imod MLM og render rundt med en pistol på MLM indlæg... og kan kun argumenterer... som da vi var børn,,, altså samme som hvis Lundsby siger du er dum... modparten spørger hvorfor er jeg dum...Lundsby svarer fordi du er dum

Nr. 4 Bennie...jeg tror han bader sammen med Lundsby,,, ved visse lejligheder

Det der Karma udtrykt som hjælpende ,,,, giver da ingen mening,,,

Henrik, du begår en enormt stor fejl her! Det ku' jeg have fortalt dig. Selv er jeg fløjtende ligeglad med stjerne-"systemet" (pfft!), men du håbede sikkert på et bedre udfald for dit eget vedkommende. Du opretter et indlæg på Amino, som er kritisk overfor Amino selv - i et (desværre) naivt håb om at få igangsat en konstruktiv debat, som allerede her er dødfødt. Hvorfor? Fordi dit kritiske indlæg helt automatisk vil få Amino-luderne (jeg nævner ikke nogle navne; de ved selv, hvem de er) til at reagere negativt overfor dit indlæg uanset om de er enige med dig eller ej -- udelukkende for at få en hel bunke 5-stjernede pluspoint. Det er jo desværre trods alt lettjente "stjerner". Jeps, det var ærlige ord for pengene, men jeg er fløjtende ligeglad og stiller mig glædeligt i skudlinjen i sandhedens navn. Så skyd mig bare ned med alle jeres minus-point. Jeg kan tåle det! :-). Sayanora, suckers!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg være så naiv at tro, at Henrik egentlig bare mener, at overskriften på Top-Karma-listen ikke burde være: De flinkeste Amino’er der hjælper mest med ........(emne)" men at der i stedet burde stå sådan noget som: "de flittigste Amino'er, der debatterer mest med .... (emne)"?

Altså at det er ok at få credit for at deltage meget, men at det kan virke irriterende, at ordene "flink" og "hjælper" indgår.

Det kan jeg måske godt være enig med ham i, uden i øvrigt at have en holdning til DETTE specifikke emne. Men her på landet siger vi, at "den, der ejer grisen, bestemmer prisen" - og det er altså Amino, der sætter spillets regler her på dette forum :-)

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 00:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte.... ja lige præcis har du beskrevet og tolket hvad jeg mente,,, grundet at mængden af Karmapoing til en person eller flere  netop kan komme fra støtter, der vil hjælpe en debatør til at undergrave et emne,,,, og denne eller de vil så fremstå  som mest hjælpende.

Hvordan teksten skal lyde,, har jeg ikke gået ind i andet end,,,, ordet hjælpende skal væk.....

Jeg er ikke plus... så jeg kan nok ikke give dig 5 stjerner,,,

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sayanora

Ved ikke om jeg gjorde en fejl... ved at være kritisk overfor Amino på Amino,,,  og jeg er jo ikke Atombe kritisk,,,

Men givet at jeg synes,  ordvalget på Karmadelen er et problem...

Nu er jeg ny her ,,,i forhold til mange andre,,, og ville måske let få den tanke at de personer, som ligger højt, gør det grundet en faglighed eller lignende og derfor er deres indlæg m.v. noget man kunne tage ved lære af.../ bruge.

Dette havde jeg nok også troet var tilfældet,,, hvis jeg ikke lige havde set at der var nogle som lå højt,,, som jeg ved er undergravende,,, i stedet for hjælpende.

Og jo... jeg kan have lavet en fejl, som du skriver ,,ved at de der vil undergrave ,,,kan give hinanden poing i denne tråd,,, ved at køre på... og det vil jo blot vise at jeg har ret,,,

Men jeg tror at de holder sig væk. ( og det var også bare et opråb) ..med mindre jeg ønsker at provokerer dem frem... for at kigge nærmere på dem.. sådant har jeg styr på... 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
men du håbede sikkert på et bedre udfald for dit eget vedkommende.

Hmm... faktisk har jeg intet håbet,,, og slet ikke omkring poing,,, da jeg slet ikke ved noget om det,,, andet end at jeg opdagede tilfældigt at det kan være misvisende og kan misbruges,,, i forhold til den pålydende tekst

Når det gælder poing,, så fik jeg en Amino  mail igår... og der stod at jeg havde jeg fået 62 poing i en enkelt tråd.... men om det er meget eller lidt ved jeg intet om

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:
Henrik, du begår en enormt stor fejl her! Det ku' jeg have fortalt dig. Selv er jeg fløjtende ligeglad med stjerne-"systemet" (pfft!), men du håbede sikkert på et bedre udfald for dit eget vedkommende. Du opretter et indlæg på Amino, som er kritisk overfor Amino selv

Nu har jeg kigget nærmere og ja,,, du har ret,,, at jeg gjorde en "fejl" i forhold til at være kritisk overfor Amino på Amino...  det kostede mig 84 point i mine 2 start indlæg i denne tråd og fejlen skal ses ud fra at miste point og ikke ud fra holdningen.

Men det virker da meget underligt at ved at påpege, så noget kan blive bedre,,, at man så mister -  så hvis man var pointfikseret, så stoppede man med det,,,

Men at jeg kan miste 84 point på at vise  Ytre om noget som ikke holder,,,  så beviser det jo at denne pointgivning, er endnu mere misvisende, end jeg først antog og styret af nogle få...

He he..dette får jeg så nok minus 114 for  og så er det bare at erkende at man er der uden egen skyld

Men da jeg ikke bryder mig om uretfærdighed,,, må jeg jo søge den modsatte vej via kreativitet,,altså en omvendt Batmand ved at turde at være kritisk  -   det vil for mig  for mig betyde mange minus , da det så giver mening,  at have meget minus frem for plus.

I tråde vil jeg anbefale folk at give mig minus frem for plus,,,    altså vil de give mig 2 plus... skal de give mig 2 minus

Det skal de nok lære :-)

 

 

 

 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Henrik AP:
Men det virker da meget underligt at ved at påpege, så noget kan blive bedre,,, at man så mister -  så hvis man var pointfikseret, så stoppede man med det,,,


Jeg synes du famler lidt i mørke.

Forslaget kan såmænd være fint nok. 

Der hvor filmen knækker, er at begrundelserne er krydret med diverse usmagelige personangreb, der - i mine øjne - kun sætter dig selv i et dårligt lys. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)