Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino dog... hvad tænker I på???

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 15 person

Så lige ved et tilfælde en Karmaliste,,, og i dette tilfælle "De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing"

Hans som ligger nummer et... deltager seriøst med dybde , men grundlæggende er Hans totalt imod MLM ( ensidigt) - men ok fair nok

Nr. 2 Allan I -  er entydigt for MLM - - ok  fair nok

 

Nr. 3  Lundsby... der må jeg le... Lundsby er totalt imod MLM og render rundt med en pistol på MLM indlæg... og kan kun argumenterer... som da vi var børn,,, altså samme som hvis Lundsby siger du er dum... modparten spørger hvorfor er jeg dum...Lundsby svarer fordi du er dum

Nr. 4 Bennie...jeg tror han bader sammen med Lundsby,,, ved visse lejligheder

Det der Karma udtrykt som hjælpende ,,,, giver da ingen mening,,,

 

 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 8 person

Hvis,,, antallet af indlæg er afgørende for at komme på en karmaliste samt et udtryk for at være hjælpende ,,, så daler kvalitet jo.. men der er Lundsby og hans badende ven , åbenbart fremme  i skoen,,, -  smart nok :-)

Næsten som er at møde op en uge før, ved køtilbud,, - det handler om at være tilstede og intet andet,,,

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

karma har vel ikke at gøre med om man er for eller imod MLM - at være imod kan da være lige så hjælpsomt som at være for

Karma opstår som automatik ud fra noget med - hvor mange der svarer og kommenterer et indlæg, ens svar og kommentarer til andres indlæg, de point man modtager for stjerner andre giver en, valg af ens indlæg som favorit af andre aminoer, deltagelse i andre aminoers netværk for hver forumtype

Din latterliggørelse af nogle aminoers indlæg er vel bare udtryk for, at du ikke er enig med dem, og det er vel fair nok, men karma opstår ikke fordi man synes præcis som lige DIG - det kan sagtens være det er udtryk for det modsatte

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er kun et øjebliks billede. Altså en her nu situation.

Og fortæller intet om situationen for en uge siden eller et andet historisk øjeblik.

Og om en dag er der sandsynligvis en anden situation, og andre "topper".

Så du skal ikke føle dig tilsidesat Wink

Men negativ karma og ytringer om andre, bringer dig nok ikke op som nr. 1 ???

Så det kan være du skal skynde dig og finde nogle andre og bade sammen med, eller vaske hænder sammen med  Wink

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Henrik AP:
Det der Karma udtrykt som hjælpende ,,,, giver da ingen mening,,,

Henrik,

Læg ikke for meget værdi i stjerner og karmapoint. Egentlig så jeg hellere, at der var mullighed for at give en stemme for "korrekt svar", som man har på mange tekniske fora.

Mvh Carsten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt svar - eller enig med svar - minder vel ganske meget om hinanden med mindre vi udnævner eksperter til at bedømme korrekt eller ikke korrekt

Når det er brugerne der giver stjerner, så er enig med helt lig med, at den der giver stjernerne synes det er korrekt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 00:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John og IB... takker

Er dog ikke helt enig med jer begge eftersom der står hjælpende,, - så burde det hedde populærer eller andet,,, da det andet udtryk er misvisende.

Jo muligt at jeg har lagt en lille snubletråd ind til latterliggørelse af mr, Lundsby og fortjent, grundet at Mr. Lundsby står som hjælpende ,, og det har ikke noget at gøre med for eller imod  mr. Lundsby¨s holdninger, men derimod Mr. Lundsby's metode,,, til bevidst at suge sin modpart for energi og se om han kan finde fejl ,, uden selv at dybdegøre sig,,, og netop det barnlige metafor eksempel passer godt her, på hvordan Mr. Lundsby argumenterer på visse områder,,,

Jeg ville aldrig have bragt dette på bane, hvis ordet HJÆLPENDE ikke stod til trone,,,

Ib... tror nu ikke at jeg føler mig tilsidesat :-) ... men at Mr. Lundsby udfra ordet Hjælpende står der,,, gav blot ingen mening,,, da jeg så det... og det gør det stadig ikke .   

 

 

 

  

 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 00:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Carsten og John

Uanset,... hvordan og hvorledes,,, så kan en korrekt holdning eller tilgang jo nedlægges, hvis der er tilstrækkelige nok af de andre,, som mener noget andet. Ud fra denne model og alle de som er imod det korrekte, vil jo fremstå positvt som hjælpere...

 

 

 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er nu ikke så meget om der skal deles stjerne ud,, eller måner,,, - men det er ordet hælpende, som er positivt ladet og som giver indtryk af positiv holdning til emnet, som kan være helt helt modsat i forhold til personers holding eller deres virkemåde.

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:
så kan en korrekt holdning eller tilgang jo nedlægges, hvis der er tilstrækkelige nok af de andre,, som mener noget andet. Ud fra denne model og alle de som er imod det korrekte, vil jo fremstå positvt som hjælpere...
jeg tror ikke jeg ved hvad du søger, men hjælper i amino sammenhæng udregnes som jeg har beskrevet det ud fra andre aminoers interaction med ens indlæg

Hvis der er mange mod Gyldenmand og Saks overtagelse af et energi selskab, så banker deres karma de færre som synes det er OK som udgangspunkt - men de som synes det var OK har jo vundet 

 Alt andet ville jo kræve, at Amino havde (lønnede formoder jeg) mennesker til at bedømme ret og fejl

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)