Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har brug for hjælp til nyt firma.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér.

Jer har ved anden hjælp et firma der udføre alt i tømrer & snedker opgaver og epoxy opgaver.

For et halvt år siden ringede en gammel ven til mig og tilbød at jeg kunne købe hans firma som er et gammelt firma som er ca 80 år gammelt og mange kender, jeg kan ikke afsløre firmaet her pt.

Det jeg har brug for er et lån til at købe firmaet, der er en omsætning på ca 1,4 mil per halve år uden at der bliver rørt en finger næsten::)), der er tre dele i firmaet trægulve, møbler og afhjælp ved fugtige kældre.

Pt, står der ca 500000,00 på kontoen

Der skal bruges 1 mil til køb af firmaet.

Mvh Lars

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende!
Hvad er spørgsmålet? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

LKH Byg ApS:
Pt, står der ca 500000,00 på kontoen

Hvad er problemet  så ?

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at jeg skal bruge hjælp til at låne 1 mil til at købe firmaet, og jeg ikke kan få hjælp af bankerne og mit håb er at der var en her på siden der kunne tænke sig at hjælpe med et lån til opstart af firmaet.

Det er ikke i lkh byg at de 500 står, det er det firma jeg skal købe.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

du bør fokusere på hele regnskabet.

De 500.000 i banken kan jo hurtigt forsvinde, hvis der er forfalden gæld for dette beløb eller mere.

Hvis selskabet har en egenkapital på 500.000 eller mere og sikker omsætning på 2,8 mill. i 2014, så burde det ikke være et problem at finde investorer og banken burde da også være interesseret.

Du kan jo evt. prøve her på Amino med Amino Kapital. Du skal dog nok forventer, at vil blive stillet krav om mange flere detaljer. 

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gået konkurs i 2008 og må ikke eje noget pt, det sætter en stopper for banker, så jeg prøver her inde at få hjælp.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

LKH Byg ApS:
Jeg er gået konkurs i 2008 og må ikke eje noget pt, det sætter en stopper for banker, så jeg prøver her inde at få hjælp.

Hvis du er gået personlig konkurs, så vil det vel være lige problematisk at eje anparter i et IVS eller APS.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er styr på opbygning af firma det h ar jeg fået hjælp til, så det er kapitalen der mangler.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Startvækst.dk har udarbejdet nogle sider om at købe en virksomhed. Måske de kan give dig inspiration til købet.

mvh

Mogens

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens.

Tak for linket, alle de faser har jeg været igennem det sidste halve år, jeg har lavet økonomi oversigt/skema lavet ud fra det firma´s regnskaber samtidig med at jeg har fulgt firmaet i de sidste 20 år og har selv købt vare hos dem i de 20 år.

Jeg har tænkt alle tanker for og imod.

Jeg har været ude at sælge sammen med ejeren af firmaet 2 gange af ca 6 timer og på de 12 timer var der en omsætning på ca. 279200,00 incl moms.

Der er matrialer pt per md 80000,00 incl moms, og en omsætning per md ca. 209400,00 incl moms.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)