Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en seriøs og dygtig Designer/konstruktør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Meget kort:

Søger en dygtig Designer/konstruktør som kan indgå som med/samarbejdspartner eller konsulent/freelancer.

Min ideer og visioner er opstart af nyt dansk brand indenfor Fitness/casual wear. 

Har du mod på at høre mere om min vilde og skøre projekt så skriv en besked her på amino eller kontakt mig på mail. 

Mvh. Jonas Bonde Nielsen / jonasbondenielsen@gmail.com

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 37
Fra  www.miltersen.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kunne du have glæde af en praktikant fra f.eks. TEKO eller lignende uddannelser.

 

Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for dit svar.

Har tænkt over dette, men for at være lidt firkantet i mine holdning og ideer omkring det, så bliver det ikke sådan en person jeg skal have fat i først, eftersom jeg vægter en M/K der har en vis erfaring indenfor design/konstruktør arbejdet. Dels pga. jeg ikke selv har erfaring eller forstand på det design/konstruktionsmæssige aspekt, og så til dels for at personen kan komme med noget erfaring indenfor tekstil-verdenen. 

Men ellers ville enten en sidste års-studerende eller lign. indenfor denne branche være fedt at få på holdet, netop for at tilføre det noget ungdommeligt, og en masse gåpåmod og kickass mentalitet. :) 

Mvh. Jonas Bonde 

Fra Them
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Fra  M-BO Creative Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Leder du stadig efter en freelance modelkonstruktør/designer?

Jeg er uddannet konstruktør og skrædder (7,5 år i alt), og har arbejdet som konstruktør/illustrator/designassistent i mere end 12 år.

Min store passion er den gode pasform, hvilket jeg primært har arbejdet med inden for damekonfektion i str. 32 - 60 og jeans til kvinder og mænd i str. 24” - 41”. Jeg har en god sans for detaljen, og kan arbejde på både Lectra Cad-anlæg og kommentering af ready-made produkter.

Jeg har stor erfaring med hele processen, og jeg ved, hvad der kan lade sig gøre syteknisk og i konstruktion. Jeg ved hvilke små ændringer, der kan forbedre pasformen, eller kan bidrage til mindre spild i produktionen, og derved optimere omkostningerne. Altid uden at gå på kompromis med design og kvalitet.

Mvh

Bente Ovesen

www.mbocreative.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)