Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisforespørgsel ang Magento webshop finpudsning!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg er ved at lave min webshop i magento, og har brug for at få lavet det allersidste arbejde færdigt.

Når en kunde kommer ind på min webshop, så skal invoice være inklusiv moms, og udspecificeres, så ledes prisen ekslusiv moms fremgår, momsen fremgår og slutprisen med moms plus fragt.

Det skal også laves således at hvis kunden kommer fra Norge, eller et andet ikke EU land, hvordan prisen så bliver uden ekslusiv moms. Så hvis der nogen der er dygtige til den slags og kender til moms reglerne for EU og ikke EU lande, og kan lave en fin opsætning og enkelt, så skriv gerne til mig med et godt tilbud :-)

så vil jeg ønske jer en dejlig dag alle sammen

mvh

Z

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten, gerne med en fast pris og med referencer, tak :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogen der vil komme med nogle tilbud tak

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dit problem er at du skriver: 

Forresten, gerne med en fast pris og med referencer, tak :-)

Referenceren er sikker ikke noget problem, men fast pris på "finpudsning" af en shop får du ingen seriøse folk / virksomheder til at gøre fordi de aner ikke hvad de er op i mod. Shoppen kan være fuld af fejl og så kan 5 timer finpudsning pludselig bliver 50 timer og så har man balladen.

Mvh

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsætning af moms og hvordan det skal vises i de forskellige dele af shoppen lyder som noget vi kan klare på en time over telefonen, men hvis du mangler momsopsætning er der nok mere finpudsning der mangler.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Dit problem er at du skriver: 

Forresten, gerne med en fast pris og med referencer, tak :-)

Referenceren er sikker ikke noget problem, men fast pris på "finpudsning" af en shop får du ingen seriøse folk / virksomheder til at gøre fordi de aner ikke hvad de er op i mod. Shoppen kan være fuld af fejl og så kan 5 timer finpudsning pludselig bliver 50 timer og så har man balladen.

Mvh

Peter

Hej Peter, det har du ret i, men jeg skrev "gerne" med fast pris. Der er stadigvæk en del mangler på shoppen, men det er ikke det der drejer sig om, det er selve moms delen, jeg skal ha på plads i første omgang.

Denne her gang vil jeg gerne ha en expert til at lave det, som også kender lidt til lovgivning og moms reglerne, så webshoppen er 100 procent "lovligt" :-)

Har set på forskellige webshops som fx soulland.com tricotage.dk osv, og hvordan de har grebet det an, og ser, der har mange løsninger...Snakkede også med Skat, og de siger at den måde som soulland.com har grebet det an, er forkert, når en kunde køber fx fra USA, fordi man må ikke angive en 0% moms, og skrive "Tax-free shopping on Soulland.com is not available", hvilket man ikke må( bortset fra fysiske kunder). Så derfor søger jeg en expert på området, som kender lidt til lovgivningen, og kan sætte det rigtigt fint op.

mvh

Zahid

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Zahid Den er jeg med på, men de flest tager "gerne med fast pris" som "skal være fast pris", det er nemlig det som det ofte betyder når en kunde siger gerne med fast pris. 

Finpudsning af en webshop som er lavet af et andet firma/person er hyper farlig fordi man ikke ved hvad man er op i mod. Ingen absolut ingen vil gøre sådan noget på fast prise med mindre 

1. De er sultne for at få jobbet

2. Estimatet er multiplisert med 10 (og så vil du nok ikke).

Mvh

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Opsætning af moms og hvordan det skal vises i de forskellige dele af shoppen lyder som noget vi kan klare på en time over telefonen, men hvis du mangler momsopsætning er der nok mere finpudsning der mangler.

hej Tommy, ring gerne til mig på 50156010 :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp, har fået lavet min shop, hos et dansk firma, der er såkaldte "eksperter" inden for området moed storeviews, IP adresser, således moms bliver ik vist i lande uden for EU, problemet er bare, at de tilhørende links ikke fungere som fx "about us"...Problemmet er bare det, at jeg har betalt en del penge til "vedkommende" men der er så mange problemer med den løsning de kom med, så jeg er ikke tilfreds. Jeg skulle aldrig ha valgt vedkommende som min "problem knuser", hvad gør jeg nu?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Zahid:

Hjælp, har fået lavet min shop, hos et dansk firma, der er såkaldte "eksperter" inden for området moed storeviews, IP adresser, således moms bliver ik vist i lande uden for EU, problemet er bare, at de tilhørende links ikke fungere som fx "about us"...Problemmet er bare det, at jeg har betalt en del penge til "vedkommende" men der er så mange problemer med den løsning de kom med, så jeg er ikke tilfreds. Jeg skulle aldrig ha valgt vedkommende som min "problem knuser", hvad gør jeg nu?

Hej Zahid.

Det lyder som om du lige skal have afstemt forventningerne med dit bureau.
Indhold er normalt kundens ansvar imho, så tjek lige op på det.

Ellers er magento jo open source, så det skulle være let for dig at finde en ny leverandør.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)