Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email marketing ved kunder der forlader kurven - Hvordan?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg ønsker at gøre brug af enten et script eller software som sender mails ud til kunder som har indtastet deres email i indkøbskurven og ikke gennemfører købet. 

Jeg har ikke kunne finde andet end hjemmesiden: abandonaid.com, som tilbyder denne løsning.
Desværre virker den ikke helt 100% for mit vedkommende, og kunne derfor godt tænke mig at hører - Hvad andre bruger af løsning? 

Har i selv udviklet et Script som samler den indtastede email ind, og derefter kan i sende mail ud? Eller bruger i software af en slags og gerne hvilken? :) 

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er ikke sikker men tror faktisk ikke det er lovligt, for de har jo ikke aktivt sagt ja til at modtage mails hvis de ikke er oprettet som kunde

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Just præcis Jimmy.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok got it. Men hva hvis man tydeligt informere omkring dette, før kunden indtaster sin email?  

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det heller ikke tilladt at skrive og spørge, om der har været et problem i forbindelse med købsforløbet. F.eks. fejl i betalingssystemet som har gjort, at de ikke har kunne gennemføre købet?

Så er det jo ikke et købstilbud, man giver dem.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - du kan ikke skrive dig ud af det.

Og Nej til skovmose - det er blot en "søgt genvej"

Men om i vil følge reglerne er jo op til jer selv - risikoen indbefattet.

Jeg har da selv modtaget flere "opfølgningsmails" ved afbrudt køb - bla. fra en af de allerstørste sider herhjemme.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy S.:
Er ikke sikker men tror faktisk ikke det er lovligt, for de har jo ikke aktivt sagt ja til at modtage mails hvis de ikke er oprettet som kunde

Der er forskel på nyhedsbrev. - og så en transaktions email. Så vidt jeg har forstået.

Udfordringen i mange magento løsninger er at betalings modulerne er forkert implementeret.

De konvertere kurven til en ordre inden de kommer til betalingsgateway'en.

Hvis kunden så afbryder købet i gateway'en. - Så er ordren annulleret. og kurven væk

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt med at de "større" webbutikker benytter sig af disse "recovery mails". 
Men firmaer der benytter metoden er vel egentlig så "store" at det ikke betyder noget med en lille bøde i ny og næ?
(Såfremt at de selvfølgelig osse har succes med "recovery mails" og bare hver 1-3 ud af 10 forladte kunder køber igennem disse mails.)

Er det virkelig ulovligt at sende disse mails ud, hvis kunden I checkout forløbet har haft muligheden for at krydse af i en STOR FED CHECKBOKS om at de vil acceptere at vi kontakter dem via deres mail hvis købet ikke gennemføres. --> Her er det jo netop kunden kan sige ja eller nej til dette.

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)