Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en børnetøjbutik el. lign. i eller omkring Århus?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er, som en lille nebengeschäft, gået i gang med at male billeder til børneværelset. Det startede egentlig bare som en barselsgave til min søster, men da maleriet så røg på facebook, fik jeg et par bestillinger mere.

Nu er jeg så småt gået i gang med at producere, og i den forbindelse leder jeg efter et passende sted, hvor jeg kan udstille billederne, og evt. sælge ud af dem. Jeg forestiller mig en lille butik eller café, som henvender sig til mødre på barsel eller med små børn. De billeder, jeg har tænkt at udstille, er forholdsvis små, og så kan folk bestille et større, hvis de kan lide hvad de ser. Alle er naturligvis helt unikke, og kunden kan få et helt specialdesignet motiv.

Hvis du har fattet interesse for mit projekt, vil jeg meget gerne fortælle lidt mere om mit koncept og vise dig et par af mine kreationer. Du kan enten bare have billederne hængende med mine kontaktoplysninger, eller vi kan finde ud af en form for kommissionsaftale, eller en helt tredje ting - lad os tale om det! Send mig en mail på pernille2111@gmail.com.

Hvis nogen har idéer eller gode råd, er de naturligvis meget velkomne :) På forhånd tak for hjælpen!

Mvh. Pernille Nielsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)