Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig bygge dig en blog som tjener min. 100 kr om måneden!

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer Smile

Jeg har lavet et lille tilbud på min blog Uvendingen.com, som går ud på at jeg vil lave dig en Adsense blog, som per måned tjener dig minimum 50 kr, 100 kr. eller mere.

Du kan se tilbuddet på min blog ved at klikke på linket lige HER!

Jean 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jean. 

Jeg sider og tænker lidt over hvorfor du tilbyder dette da det beder kunne betale sig for dig at beholde den blog som du sælger. da det så er sagt ville jeg meget gerne se en af de blogs som du har lavet til 300 Kr eller 550 Kr det lyder meget sjovt jeg kunne måske godt tænke mig at købe en blog af dig hvis du kan sende en faktura på det :-) 

Mvh. Christian Emil 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så hvis du laver en blog der giver 100 kroner om måneden for 550 kroner..

Kan jeg så godt købe 100 blogs for 55000 kroner der giver 10000 kroner om måneden?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Emil Larsen:

hej Jean. 

Jeg sider og tænker lidt over hvorfor du tilbyder dette da det beder kunne betale sig for dig at beholde den blog som du sælger. da det så er sagt ville jeg meget gerne se en af de blogs som du har lavet til 300 Kr eller 550 Kr det lyder meget sjovt jeg kunne måske godt tænke mig at købe en blog af dig hvis du kan sende en faktura på det :-) 

Hej Christian Emil

Det er lidt et eksperiment i og med at jeg vil se om der kunne være en interesse i sådanne blogs. Hvis der er, ryger prisen nok noget op på et tidspunkt, da der rigtig nok ikke er så mange klejner i det til den pris. Smile

Du betaler via PayPal, så du skulle gerne kunne bruge det som kvittering så vidt jeg ved.

Hvis du vil se et eksempel på en blog, så skriv lige en PM eller kontakt mig på min blog Uvendingen.com.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Daniel:

Så hvis du laver en blog der giver 100 kroner om måneden for 550 kroner..

Kan jeg så godt købe 100 blogs for 55000 kroner der giver 10000 kroner om måneden?

Hej Daniel,

Du ska' være så velkommen, men skriv lige først inden du bestiller. Wink

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Interresant tilbud/service. Kunne godt være fristet til at se om du kunne gøre det :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Schadegg Rasch Jensen:

Interresant tilbud/service. Kunne godt være fristet til at se om du kunne gøre det :-)

Try me! Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke lave en blog som f.eks garantere 1000, 5000 eller 10000 om måneden for et andet beløb i stedet for?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Kan du ikke lave en blog som f.eks garantere 1000, 5000 eller 10000 om måneden for et andet beløb i stedet for?

Det kunne jeg godt, men så er det selvfølgelig en noget anden pris, og så skal vi også lige snakke om det.

Men skriv en besked her på Amino eller kontakt mig på Uvendingen.com hvis du evt. kunne være interesseret i det, og så kan vi tage den derfra. Smile

Jean

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jean:

Daniel:

Kan du ikke lave en blog som f.eks garantere 1000, 5000 eller 10000 om måneden for et andet beløb i stedet for?

Det kunne jeg godt, men så er det selvfølgelig en noget anden pris, og så skal vi også lige snakke om det.

Men skriv en besked her på Amino eller kontakt mig på Uvendingen.com hvis du evt. kunne være interesseret i det, og så kan vi tage den derfra. Smile

Jean

Har du ikke en email eller telefon nummer jeg kan kontakte dig på?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)