Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og det gode / seriøse ved det + webshops

Side 2 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Men fuck nu det... jeg har ikke denne tråd for at forsvare noget eller angribe noget,,,  -  men for reel info, som jeg tror på kan give succes til langt de fleste og specielt til den lidt ældre generation her,,  

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 23:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

okay.. og hvis du tager disse produkter så kan man ungå at få ambuteret benene? eller? det giver et bedre kredsløb? 

Er bare lige nyskeri, over hvad hende der postår det kan? hvorfor man skal købe det? 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs gerne hvad jeg skriver ...nemlig at var var en læge som ville indgå en aftale med den danske stat... omkring brugen af et af produkterne,,

 

Men jeg er ikke her for at forsvare,,, blot info... og er der nogle som ser sit snit .. og potentiale... så  er tråden her,,, til det... og ikke til stort bøvl men ok i det mindre

 

 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 23:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste det igennem to gange, men var stadig lidt usikker og hvad det var det gjorde siden man skulle købe produktet. Sorry

er stadig lige så uviden om hvad det kan, men fuck det.

grundet mit spørgsmål. Er at jeg havde en veninde, så netop hoppede på et af disse produkter, da hun havde cancer, for hun fik af vide det virkede, det var også mlm, hun droppede medicin fra læger, da hun troede fuld og fast på,det her. Hun er så død idag af cancer. Men jeg kan ikke huske hvad det produkt hed.

du skal ikke forsvare noget,
jeg spurgte bare hvad det kunne.
så jeg kunne blive lidt klogere på dette produkt, da jeg efter hånden har læst mange.

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Trist historie,,, Cecile.. - men nu har lifewave flere produkter,, og mig bekendt lover ingen af dem at kunne helbrede cancer... -  men det går overordnet ud på   at genskabe det vi havde som yngre,,  eller stoppe en faretruedende udvikling -  og det er med dokumenteret virkninger.

Med alderen mister vi alle lidt der og lidt der og pludselig har vi mistet meget,,, inden vi ser os om. LifeWave kan så bl.a. genopbygge eller stoppe den  eller disse proceser,,, hurtigt , grundet nanoteknik  

Kortsigtet kan Lifewave bl.a. lindre smerter eller helt fjerne disse på under nogle minutter måske endda på 20 sekunder,, grundet Nanoteknik...

Uden at gøre mig klog på nanoteknik, så mener jeg at man arbejder på en nanocomputer,,, og når denne kommer om måske 10 år... så vil den kunne lave udregninger som tager 100 år idag ... på bare 1 sekund til den tid -  en computer bygget på nanoteknologi kan genskabe hele verdenen på 1 sekund digitalt og finde alle koder på enhver computer på et sekund,,, hvis man vil at den skal det

Derfor har  Lifewave produkterne  via  nanoteknik en hurtig effekt  + dets opståen fra det naturlige... uden gift og andet,, gør at de skaber positive forandringer,,nu og her.

Givet at man skal forstå noget af nanoteknologien som jeg mener er at et molykyle som er i kontakt med et af samme art  ... bliver ens og  forandrer sig og gør det samme som sin moder.. og så kan man sætte en minus på, som øger hastighed ...-- ...ej står af her :-)  

 

Men i korthed  så betyder denne nano teknik her, at et plaster indeholdende  " det og det "  sat på det rigtige sted eller sådan ca. kan overfører  det ønskede forandrede  til den menneskelige krop, der matcher dette , som så bliver helbredt eller forbedret ... - hvilket er klinisk dokumenteret,,

 

Puha :-)

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Den oprindelige  teknik hed akupunktur

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 01:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pengene på en amerikansk konto med hævekort til? Så de kommer ikke på NemKonto, så kan de ikke "ses" ... Altså "sorte penge" ????

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Det er op til sin egen moral...men muligheden er der for at ikke at indberette sin B-indkomst til skat , når det handles i det små, og det er jo ikke tænkt sådant,,, fra LifeWares side.

Som Advokaten nævner  det , så har han en stor gennemstrømning,,, og må være synlig..

 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 01:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt. Det må være op til ens moral, men tror nu næppe en pensionister vil fremhæve sin ekstra indkomst, da denne så vil blive formindsket.

Men hvis man har moral nok, får man det da bare direkte ind på sin NemKonto, kan ikke se det skal stå på en amerikansk med tilhørende hævekort. Det virker for mig som bevidst handling på at det skal skjules. En ting er at de står på en amerikansk konto og man indberetter så snart man overfører til sin NemKonto. Men når så kortet kommer på banen, så tjaaah...

Men det skal vi heller ikke diskutere, jeg undrede mig blot...

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må pensionister i Dk godt have en vis lønindtægt... men skal jo betale indkomstskat...uanset  

Jeg har ikke styr på hvordan og hvorledes samt hvorfor,,, men firmaet har jo pt. 107 lande,, og det er nok ikke alle lande som har en nemkonto  og hvis som det er ( lovligt) så vil jeg da også  foretrække, som firma,  at sende alt ind over en og samme  bank.. og lade moralen råde, hos den enkelte.

 

 

Side 2 ud af 11 (103 indlæg)