Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og det gode / seriøse ved det + webshops

Side 11 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Super video med stof til eftertanke fra Network Marketing guruen Eric Worre:

Jeg tror jeg starter i dag - hvilket jo så nok betyder, at jeg kommer til at bruge en del mindre tid i denne kategori. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Henrik

Du er virkeligt en sjov person, jeg så godt dit indlæg før vi tog af sted på ferie, og tænkte egentligt at det godt nok var et nyt niveau af uopdragenhed som man sjældent ser her på Amino.

Men nu hvor vi har fået wifi op at kører ser jeg at du startet nye tråde der direkte forsøger at sværte mig til. De timer var åbenbart lige det reb, der skulle til for at du hænge dig selv, for udover at mange af dine indlæg er blevet vurderet af en 10-20 Aminoer som deciderede dårlige, og så har du også været over knæet hos selveste viceværten, mens Ib kaldte dit indlæg for noget fordrukkent sludder.

Når man ser din profil fremgår det at du har skrevet 102 indlæg og fået 98 point, hvilket i forhold til at man for 4 point for et gennemsnitsligt indlæg, så er det helt tydeligt at du har formået at gøre dig upopulær med rekord hastighed her på Amino. Faktisk så ville jeg tro at hvis der fandtes en liste over de "Tåbeligste Aminoer" som ville du nærmeste eje første pladsen.

Men du er også utroligt fascinerende for selvom du har fået massevis af vink med en vognstang, og flere omgange tæsk med tykke grene. Så forsætter du ufortrødent, og er helt sikker på at det er resten af verden, den er galt med. Det er faktisk et super fedt karaktertræk, selvom den virker malplaceret på et debatforum, sagtens kan være en nøgle ingrediens til en succesfuld karrierer. Det er faktisk et af de karaktertræk der kendetegner store iværksættere.

Men selvom jeg beundre din ihærdighed, så syntes jeg ikke det er i orden at du vælger at være anonym, samtidigt med at du i den grad, prøver at svine mig til, som står ved navns nævnelse. Hvis man kan udtale sig om andre, så kan må man selvfølgeligt være mand nok til at stå ved sine udtaleser.
Der bor 833 Henrik'er i postnummeret Helsingør og det ville nok tage mig lige omkring en time at skrive et script, der finder alle dem frem der passer på AP, men jeg syntes du skal havde chancen for selv at stå frem, i stedet for at virke kujonagtig.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. :-)

Nu er tråden da helt kørt af sporet.

Tråden er blevet anmeldt, og nogle indlæg er slettet.

Vær rar at holde en ordentlig tone i debatten.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 11 ud af 11 (103 indlæg)