Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og det gode / seriøse ved det + webshops

Side 10 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Ud fra alt hvad jeg oplevet fra dig, her på Amino passer du perfekt på en C'er. Så det vil jeg nok vove at påstå at du er.
Men i C'er rollen ligger selvfølgeligt også den indre fortælling, der gør at du ikke kan indrømme det for hverken dig selv eller andre.

Allan I:
Hvis du spørger mine kunder, så vil du få at vide, at jeg er en af de mest reelle, ærlige og sympatiske konsulenter de har talt med - det har jeg på skrift fra flere af dem, og får det jævnligt at vide i telefonen også.

Selvfølgeligt gør de det, men det vidner bare om at du er kommet langt i dit forløb som C'er, du har kørt den indre fortælling igennem så mange gange, at du selv er 100% overbevist om den og er blevet god til at overbevise B'ere om den.

Det viser så bare, som jeg efterhånden har sagt et par gange - at du ikke fatter særlig meget af, hvad der bliver skrevet.

Du fordrejer i øvrigt samtlige udtalelser fra andre, så de passer til din egen opfattelse, og til det du tidligere har skrevet - hvilket sjovt nok gør dig til en C'er og ikke en A'er. 

De kunder jeg taler om er mine kunder gennem mine almindelige jobs - også fra lang tid før jeg vidste, at MLM eksisterede.

Så kom nu ind i kampen - og prøv for en gangs skyld at få bare et enkelt statement korrekt - alt andet er sgu spild af tid.  

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Det viser så bare, som jeg efterhånden har sagt et par gange - at du ikke fatter særlig meget af, hvad der bliver skrevet.

Sådan vil en C'er selvfølgeligt altid argumenterer imod en A'er. Selvfølgeligt kan jeg ikke havde ret i din optik, så ville du jo ikke kunne kigge dig selv i spejlet.

Allan I:
Så kom nu ind i kampen - og prøv for en gangs skyld at få bare et enkelt statement korrekt - alt andet er sgu spild af tid.

Jeg tror altid, at en C'er vil opleve det som spild af tid, at diskuttere med en A'er. Da de ikke har argumenter til at overbevise A'eren, og hele tid får sat spørgsmåltegn ved deres indre fortælling, så vil det føles som om at man ikke kommer nogle vejne.

Som jeg ser diskussionen er alle parters standpunkter og uenigheder, bragt på banen, og folk der er i tvivl om hvilken gruppe de vil tilhører kan læse tråden og se hvor de hører hjemme.
Jeg er sikker på at der nok skal være læsere i hver gruppering.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Sådan vil en C'er selvfølgeligt altid argumenterer imod en A'er. Selvfølgeligt kan jeg ikke havde ret i din optik, så ville du jo ikke kunne kigge dig selv i spejlet.

Nu kan jeg jo heldigvis - med lethed - bevise, at jeg på ingen måde er en C'er, så jeg forstår ikke, hvorfor du bliver ved at udstille din uvidenhed om persontyperne. 

Selvfølgelig kan du have ret, jeg har intet problem i at indrømme, når jeg tager fejl - men det kræver som minimum, at du forsøger at sætte dig i de personers sted, som du debatterer med, inden du trækker holdninger og personkarakteristikker ned over hovedet på dem. 

Nu har vi jo fælles bekendte - så du kan jo spørge dem, hvilken type jeg er. Jeg vil godt vædde 1½ liter Pepsi på, at det ikke er en C'er. ;-)

Så det du har gang i nu, er at udnytte de andre debattørers uvidenhed omkring dette faktum, til at få mig til at fremstå som noget jeg ikke er - så du samtidig kan få det til at lyde som om, at du også har ret mht. dine udtalelser om MLM. 

Det er ganske udspekuleret, men som den A'er jeg er, så lurer man hurtigt en C'er som dig. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Det er super at du er blevet A'er, jeg havde aldrig troet at du ville sætte der selv i en gruppe med flg. definition:

"Vi, der tilhører gruppe A, vil umiddelbart sige nej tak til tilbuddet. Vi finder det moralsk forkasteligt og vil ikke involveres i det."

Så kan jeg ikke se at vi er uenige :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Hej Allan

Det er super at du er blevet A'er, jeg havde aldrig troet at du ville sætte der selv i en gruppe med flg. definition:

"Vi, der tilhører gruppe A, vil umiddelbart sige nej tak til tilbuddet. Vi finder det moralsk forkasteligt og vil ikke involveres i det."

Så kan jeg ikke se at vi er uenige :-)

Sorry Lundsby - jeg glemte lige et kort øjeblik, at du ikke tolker på det, du læser.

For at forstå mine sidste indlæg er man nødt til at vide, at jeg ser personkarakteristikkerne i et overordnet plan:

Gruppe A har analytisk kapacitet til at overskue problemstillinger

Gruppe B er naive

Gruppe C er manipulerende 

Gruppe D er enten dumme eller pessimistiske

... det er i dette perspektiv at ovenstående skal tolkes. 

Med andre ord - for nu at udtrykke mig direkte - så mener jeg, at du enten bevidst manipulerer andres udsagn, eller også formår du ikke at tolke det der bliver skrevet. 

Så i denne kontekst er du enten en C'er eller en D'er. 

Jeg sagde i øvrigt hverken ja eller nej til et tilbud om MLM. Jeg undersøgte adskillige firmaer og koncepter, og da jeg havde fundet et, jeg syntes så interessant ud, henvendte jeg mig selv, for at blive oprettet som partner. 

Så jeg er vel nærmest en E'er. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så med din egen indre fortælling har du omdefineret Hans' analyse, så du kan undgå forholde dig kritisk til egne handlinger.
Det sætter dig klart som tilbage som C'er som flere i tråden også har antydet.

Når men jeg står og skal på vinterferie, så må du hygge dig med dine indre fortællinger og andre vrangforestillinger.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Så med din egen indre fortælling har du omdefineret Hans' analyse, så du kan undgå forholde dig kritisk til egne handlinger.
Det sætter dig klart som tilbage som C'er som flere i tråden også har antydet.

Når men jeg står og skal på vinterferie, så må du hygge dig med dine indre fortællinger og andre vrangforestillinger.

*LOL*

Rigtig god ferie. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 00:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hmm... nu har man været væk fra Amino, det meste af dagen,, og må så konstaterer at Lundsby og Allan, nok har brugt det meste af Aminos serverplads... således at andre blot kan skrive nogle få ord :-) Tak for det de herrer,,,

Før Hans lagde sin analyse frem... så var der sgu ikke så meget fart over Lundsbye,,, , som nu tror at han har noget at hænge sin hat på...nærmest ved at gøre analysen guddommelig samt behandle det som et afsluttet forskningsprojekt :-)

Lundsby siger stadig ingenting af værdi... nu henviser han bare til den kælderfabrikerede analyse og krydder den med lidt ord... og taler om A til A ,C og B,,, + EN C til B og B .. + D ... for så vende tilbage til A efter at have været inde omkring D og lidt B  o.s.v. o.s.v. :-)

Ved nærmere efterkig af Lundsby,,, så tror jeg faktisk at Lundsby er en Skabs MLM.

Lundsby¨s slogan hedder ,, 

Spring programmøren over!

MLM Slogan kunne i mange tilfælde hedde SPRING Butikken over ,,, Tænk lidt over det derude :-)

Et eller andet sted er jeg glad for at jeg ikke skal på vinterferie,,,, eller udtalt at jeg skullle på vinterferie til Lundsby,,,, så ville det første fra Lundsby,s side være at spørge mig om jeg kan dokumenterer dette,,,  og så scanner jeg billet ind,,,til Lundsby og derefter siger Lundsby,,, kan du bevise at du er den Henrik som står på billeten .... o.s.v. og så ville Aminos servere blive fyldt op igen :-)

 

God Ferie Lundsby...og vi tror alle at du skal afsted

 

 

 

 

 

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 08:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder nu megetfint det hele men hvis man på blot to år kan komme op over 100.000 DKK i bonus så må det godt nok være nogle høje priser. Jeg har en kammerat som er med i Nuskin og startede for et års tid siden, han tjener måske op til 30.000 DKK på en måned sommetider men det kræver også meget tid.

Når jeg besøger hjemmesiden så savner jeg nogle priser på produkterne. Uden priser synes jeg det virker meget uinteressant at tilmelde sig.

vh
Rainer

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 12:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det trist at læse den kynisme du lægger for dagen.

Side 10 ud af 11 (103 indlæg)