Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og det gode / seriøse ved det + webshops

Side 1 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 21:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

Har for nogle få dage siden, fået kendskab til Firmet Lifewave, som er et MLM koncept. Googlede dette og fandt denne gamle tråd på Amino http://www.amino.dk/forums/t/51440.aspx?PageIndex=1 

Og her synes at herske en del usikkerhed og koncept og produkter m.v.

Historien er den at jeg for få dage siden, kom i kontakt til en tidligere bekendt, der nu bor i Sverige,,, en kvinde på 69 år og som hele sit arbejdsliv har været selvstændig og har med Lifewave produkterne at gøre nu , lidt ved siden af sin pensionerstatus.

Hun har haft det i 1½ år og har stadig det lille netværk på nogle stykker, som hun fik hurtigt i sin start og har faktisk ikke været opsøgende siden, da som hun jo siger,  skal også være pensioner. Kvinden er bla. tidligere købmand og senere naturlæge m.v.

Og her i Lifewave bliver ingen snydt siger hun og Lifewave har en meget meget høj etik og hendes netværk, køber stadig hos hende samt at hun har set  bl.a. et af produkterne virke direkte på en kunde indenfor et minut, samt andre produkter har hun fået tilbagevendelser på om positiv effekt.

Der findes en lukket facebookside m-v-,,,, til Lifewave folkene

Udover det så er produkternes virkning klinisk dokumenteret på omkring 60 forskellige meget vigtige efekts.

Med sit bitte netværk, har hun nogle ekstra tusinder pr. måned, som bare kører stabilt og beløb bliver sat ind på en amerikansk konto hver uge, som hun har fået et hævekort til. så ikke nogen Nemkonto der :-)  og lidt ekstra indtægt ved besøg på messer -  så hun klager bestemt ikke nævner hun + at hun bruger nogle af produkterne selv.

Og der er nogle der virkelig tjener nævner hun. Bla. mødte hun en bekendt kort efter nytår som har været med i 2 års tid og som iøvrigt er advokat og han spurgte til hendes forretning,,, og hun klagede kun over at det kostede kr. 90 at hæve penge i en automat med kortet. Det problem har han ikke sagde han med et smil, grundet med de beløb han tjener, er nødt til at overføre hver måned til sin nemkonto for at undgå bøvl med skat og december overførelsen var kr. 141.000.

Fra et af netværkene i Nordsjælland,mødte hun en kvinde, som har været med næsten fra start af i DK ) og det er 3 år  -  denne kvinde var tidligere bankansat og har idag en månedsindtægt svarende til sin tidligere årsindtægt.

Det som er bl.a. er godt ved Lifewave, er at det er en international virksomhed , der p.t. har 107 lande registreret, så det betyder at har du familie eller venner eller andet netværk i et eller flere af de resterende 106 lande,,, så kan du tage en sviptur og starte en gruppe op, som jo forplanter sig, eller via skype intro... men hvorfor ikke bare tage turen og nyde.

Har jo af gode grunde ikke 100 % styr på opbygningen, da det er meget nyt for mig og skriver kun fordi jeg så den meget gamle Aminotråd,, - men ved at det er sådan i Danmark, at har man ikke mulighed for selv at tage ud og lave info om produkterne eller modet ( kræver også noget erfaring) så findes der nogle som kan gøre det for dig,,, og gruppen forbliver  stadig din.

Produkterne kan også sælges via webshops, men dog ikke i detailforretninger,,,med mindre du selv har forretningen :-)   

Produkternes start var i Amerika 2002 og jeg mener at  specielt et af produkterne. som er rettet mod sportsfolk, fik sin start kort før en olympiade nogle år efter ,. til deltagende elitesportsfolk..  

Jeg kan godt forstå den begejstrede Islænding fra tråden i 2009 ( hvor Danmark ikke var med helt endnu) , ville have sin ven med,,,  da produkterne er til for alle... lige fra søvnløshed til lindring af smerter´, vægttab,,, ekstra sportsydelser, forebyggelse af sygdomme, kredsløbs forbedrende ,,, og m..m uden at indtage giftstoffer -  da det bygger på nanoteknik og kroppens egen energi.

Der er endda en dansk kendt læge, som har udtalt at hvis  at han brugte produktet, ville kunne afværge en del amputeringer af  ben ,,, og var parat til at indgå en aftale med den danske stat, om at hvis han forhindrede en amputering med produktet og med tilsyn,  så betalte statens hans udgift og lykkedes det ikke dækkede han denne selv.   

Men jeg vil gerne med i netværket umiddelbart,,, / men klart starte med mere information da jeg er ligeså ny som jer,,,  og det "fede" er jo også at der kommer jo hele tiden nye brugere med behov for produkterne til... så markedet bliver aldrig mættet. Ligesom med en sutteflaske,,, der bliver født nye børn hele tiden, med behov.

Vi kender alle mindst 15 der kan have gavn af produktet... og nu ældre vi er kan vi skrue det op til 20 -50 vi personligt kender,,

Har du lyst til at blive kontaktet grundet at du ser noget i det skrevne,,,  af en langt mere vidende på området ,,,,så skriv en kort info med dit nummer,,,, og mail... så sender jeg det videre,,

Måske bliver vi kollegaer ,,, hvis jeg også går med :-) og det er jeg nærmest sikker på at jeg gør...

Hilsen fra Henrik

 

 

 

 

 

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Man kender MLM på den altid lange fint formuleret tekst :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ClausKoch:
Man kender MLM på den altid lange fint formuleret tekst :)

Det er ofte nødvendigt for at sælge det. Det kan aldrig forklares lige ud af posen, uden omsvøb og ekstrem lovprisning.

Æd nu ikke det hele råt, denne bekendte tjener på dig, husk på det. Hun har en økonomisk interesse i, at du køber produkterne.

Når nogen siger, at noget virker allerede efter 1 minut, så vær lidt opmærksom. Selv Panodil Zapp tager ca 2 minutter..

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bemærk lige at indlægget står under "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice" - altså et markedsføringsfif fra Henriks side - og endda et af de meget dårlige.

Det er da alt for gennemskueligt......

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flyttet til den korrekte kategori.

Hans

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas og denne claus¨¨

MLM... er for mig bare at se, at der spares et led... og givet at toppen kan tjene mere,, og mere sikkert...men det kan man altså også selv...  og en masse fordele findes,,, intet lager,,, ingen administration mv. og alle er i princippet hinandens sælgere,, og dermed kollegaere.

Jonas,,, jo jo..klart at jeg ved at den 69 årige kvinde som jeg kender,,,tjener på mig.. - men er jeg en del af hendes netværk... kommer jeg også til at tjene på hendes salg og hendes netværks salg.. ..så Lifewave er ikke rent pyramide opbygget... da noget går den anden vej også---

Men klart at hun skal tjene på mig, da hun også oplærer mig i produkterne for alvor og står til rådighed ved spørgsmål ... og jeg tror da ikke at der  nogle virksomhedsejere, der ikke ønsker at tjene penge på det deres sælgere gør af salg.

Jonas Panodil er ikke et nanoteknisk produkt,,,, det er dette,,, derfor meget kort tid 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolig nu Bennie,,, jeg er ikke så bevandret her ---så bær over

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans,,,, min næsten evige følgere... men nu har jeg blot noget andet,,,  som du synes var nogelt Klamt MLM i 2011

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:
.så Lifewave er ikke rent pyramide opbygget... da noget går den anden vej også---

Fortæl mig, ligner det her ikke en pyramide i opstilling? For det er det. Pyramide.. Hvilket led fjernes? Lav en affiliate webshop, så sælger du også produkter uden at have eget lager og alt sådan noget.

pyramidespil

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas , Jonas,,, og Jonas,,,

 

Se nu på pilene - de går begge veje,,,

 

Enig eller ?

Side 1 ud af 11 (103 indlæg)