Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betting indtægt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Da mit kommende bettingsite, som skal formidle bettingtips, analyser og meget mere til de danske spillefugle, vil jeg i den anledning gerne høre, om det er rigtigt at det er forbudt at få udenlandske bookmakere; ( herunder: Bet365, Unibet, Betsafe, Sportingbet, Tipico osv ) til at oprette annoncer på mit site?

Håber der er en som evt kender et svar :)

Mvh

Nicklas.
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas:
Hej Aminoer,

Da mit kommende bettingsite, som skal formidle bettingtips, analyser og meget mere til de danske spillefugle, vil jeg i den anledning gerne høre, om det er rigtigt at det er forbudt at få udenlandske bookmakere; ( herunder: Bet365, Unibet, Betsafe, Sportingbet, Tipico osv ) til at oprette annoncer på mit site?

Håber der er en som evt kender et svar :)

Mvh

Nicklas.

Bare du ikke reklamerer for bookmakere uden licens, så kommer du ikke i problemer.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Og det er du helt sikker på ? :) Der er bare en del sider som Odds1, Betxpert som har kontor på Malta, og så tænkte jeg, om det var derfor at de var på Malta da de fleste bookmakere har licens der, at de så kunne få bannerreklamer og at det var forbudt i Danmark. Hvis du forstår ?

Mvh

Nicklas M.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom en bookmaker har hovedsæde i Malta, kan de stadig have dansk licens. Det betyder blot at de er "godkendt" til at udbyde deres produkt i Danmark. Det vil sige at alle de steder du kan logge ind med NemID har dansk licens. Eks. Betsafe, Unibet, Mermaidbet osv.

Paddy Power er et eksempel på et betting-site som ikke har dansk licens.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ved jeg. Men tænker mere på de firmaer som kommer med bettingforslag, spilanalyser osv, dvs ikke en bookmaker. Mit spørgsmål gik mere på om jeg kunne få reklamer fra bookmakere på min side her i Danmark, da det skal være min indtægtskildr. For læste et sted at det var forbudt, men det er nok for dem som ikke har dansk licens.

Mvh
Nicklas M.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo først her for 2 år siden (mener det er 2, hvert fald få år) at det var muligt for udenlandske bookmakere at få licens i Danmark. I mange mange år var det forbudt, hvilket er årsagen til de andre var fra Malta. De har så åbenbart ikke valgt at rejse hjem igen, selvom de godt kunne nu. Så det er nok fordi de er veletablerede dernede fra tidligere, og ikke så meget grundet nuværende regler er mit gæt.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg kan godt få udenlandske reklamer til at være på hjemmeside, uden det er forbudt ? For det skal være min indtægtskilde, primært :)

Mvh

Nicklas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)