Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Falsk eksamensbevis

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil bare vide, om det er ulovligt/strafbart at købe sig et falsk eksamensbevis fra udlandet? Det SKAL IKKE bruges til at få et arbejde eller komme ind på en uddannelse! Jeg skal KUN vide, om det er lovligt i DK, da det er lovligt i de fleste stater i USA, MEDMINDRE man vedhæfter den med din ansøgning eller i lign sammenhæng! Og det er ikke tilfældet in this case som nævnt! 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Flot eksamensbevis du har dig. Jobbet er dit." Det sidste arbejdsgiveren sagde inden den nye medarbejder forsagede en ned-smeltning på et atomkraftværk, fordi han havde snydt sig til eksamensbeviset.

Dokumentforfalskning er vist aldrig lovligt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

der er dokumentfalsk og  bliver taget meget alvorligt i DK.

uanset hvad gode dine hensigter er med det falske eksamensbevis. 

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan du lige så godt lave et selv da det er lige så lovligt og så spare du også penge :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hmmm lyder da interessant! Hvordan skal man kunne lave sådan en da??
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

spørger du i fuldt alvor om hvordan man laver dokument falsk og risiker voldsom straf?  straffelovens § 171 og rets standarden er vist mindst 3 mdr betinget fængsel ofte med vilkår om 60 timers samfundstjeneste hvis ikke der er økonomisk tab oven i.

Dokumentfalsk er alvorligt - uanset du køber et falsk dokument eller selv sidder og roder med det i words for pokker? 

Hvis du fortæller hvad du vil med det når det ikke er for at snyde nogen, så kunne vi måske mere seriøst hjælpe med noget

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Da jeg er kommet ud af gymnasiet med et mega dårligt snit og har løjet om mine karakterer, kunne jeg stærkt bruge et såkaldt "falsk eksamensbevis", så jeg ikke skuffer mine forældre? Nogle der evt. Kunne hjælpe?

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag tyren ved hornene. Tingene er som de er, og alternativet er jo, at i sidder juleaften om 7 år, og dine forældre fortæller historien (igen) om, hvor gode karakterer du fik på gymnasiet, og du sidder igen med sved på panden... come clean og få det overstået. Det fortjener dine forældre vel også.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alex1995:

Da jeg er kommet ud af gymnasiet med et mega dårligt snit og har løjet om mine karakterer, kunne jeg stærkt bruge et såkaldt "falsk eksamensbevis", så jeg ikke skuffer mine forældre? Nogle der evt. Kunne hjælpe?

Den eneste der har skyld heri, er udelukkende dig selv. Mand dig nu op og vis noget rygrad, istedet for gøre dig selv mere til grin. Enten har du set for meget "Suits" eller ligger din moral et helt forkert sted. Havde du været mere seriøs i gymnasiet, dedikeret mere af din tid og arbejdet hårdere for dine mål, var du aldrig stået i en sådan situation. Skal det være en opsang?; nej, tag det som en lærestreg og brug det senere i livet, når det igen gælder.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke forestille mig, at det er ulovligt at købe det. Det er først ulivligt (dokumentfalsk), hvis du bruger det - i princippet også, hvis du viser dine forældre det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)