Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkter fra USA

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. 

Jeg har fundet nogle produkter fra en forholdsvis stor amerikansk virksomhed, som jeg gerne vil importere. Er der nogle som har gode knep til at forhandle med virksomheder i USA? 

Da virksomheden ikke svarer på mail, vil jeg kontakte dem mundtligt. Jeg vil defor meget gerne høre, om i har nogle gode råd til, hvordan man kommer til at fremstå professionel i sådan en dialog?

Mvh. Helene

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene

Men skulle ikke tro det men en del amerikanske firmaer kan være ret så vanskelige at komme i dialog med - på mig virker det som om de har nok i deres eget land (de har et hjemmemarked større end Europe) og ikke har tænkt tanken om evt eksport.

Det første du bør gøre er at lave lidt reserach vedr. firmaet og se om du kunne finde ud af hvem den rette kontaktperson kunne være.   Jeg vil anbefale dig at du i  første omgang ringer til den amerikanske ambassades Handelsafdeling i København, de er til for at hjælpe danske firmer som vil importere Amerikanske produkter, de plejer at være ret så hjælpsomme - de taler alle dansk.

http://export.gov/denmark/ 

Har du brug for yderlige hjælp er du velkommen til at skrive en privat besked til mig.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Mange tak for dit svar - det lyder helt sikkert som en god mulighed og en fin måde at etablere kontakt til en virksomhed. 

Jeg vil lige prøve dette først, men super hvis jeg må vende tilbage til dig igen. 

Mvh. Helene

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene

Super du kunne bruge mit svar. Lad os endelig høre hvad der kom ud af at kontakte ambassaden.

Du er som sagt meget velkommen til at skrive privat hvis du får brug for yderlige hjælp.

Hilsen

Ravn

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det produkter der allerede er kendt i Europa, eller er det produkter der kun sælges i USA?

Hvis de allerede kendes i Europa er der jo sandsynligvis en distributør i Europa du kan kontakte.

Og husk at undersøge fragt, told og moms så du er sikker på at du har alle omkostninger med når du skal regne på om det kan betale sig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Fredslund Hansen:
Og husk at undersøge fragt, told og moms så du er sikker på at du har alle omkostninger med når du skal regne på om det kan betale sig.
som momsregistreret skulle moms nødigt være med ved import hvor der bare skal beregnes og opgives IMPORTMOMS som ikke koster

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)