Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel udbyder af IP-telefoni.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på jagt efter en fornuftig IP-telefoni udbyder til en kunde.

Der skal bruges telefoni til ca 25 medarbejdere samt diverse omstillingsmuligheder.

Da der vil blive talt omkring 100-150 timer om dagen er prisen selvfølgelig også en væsentlig faktor, da selv et par øre i prisforskel pr minut kan blive til store beløb - En flatrate løsning vil kunden ikke være negativ overfor, men det er dog ikke lykkedes mig at finde en udbyder med en brugbar flatrate pakke.

Samtalerne er fordelt på både ind og udgående samtaler (ind og udgående salgs- og support-opgaver) hvorfor kvaliteten og driftsikkerheden også er meget væsentlig.
Der er styr på telefoniudstyret hos kunden ligesom der er en g.shdsl linje til telefonien.

Er der nogle af jer, kære med-aminoer, der kan anbefale mulige leverandører jeg bør kigge nærmere på?

Musimi og andre helt små udbydere er ikke en mulighed, og TDC er ganske simpelt for dyre. (Det tilbud vi fik fra dem var dyrere end deres almindelige telefoni...

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,

Prøv at ringe til Maxtel og tal med Matt, han kan helt sikkert hjælpe dig til en god løsning!

Vi bruger selv maxtel og er rigtig godt tilfredse.

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, de er blevet kontaktet.

Jeg har så også opdaget at der er visse udbydere der ikke helt forstår ordet anbefale, hvorfor jeg hellere må gentage så det ikke er til at misforstå:

Jeg ønsker IKKE at få tilsendt tilbud på IP telefoni pr mail udenom Amino
- Det er uønsket spam og da vi ikke handler med spammere giver det kun afsenderen et dårligt ry og risiko for at blive hængt ud på Amino.

Jeg søger erfaringer og folk der kan anbefale en udbyder, ikke blot "Vi kan lave dette her for dig til denne her pris" 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en smule erfaring med Dansk Erhvervstelefoni www.detele.dk .

Har indtil videre kun kørt med dem i en test fase, men det virker ganske fornuftigt og det er ganske flinke folk.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Prøv IP Vision eller Fuzion (Århus). Sidstnævnte anvender vi nu og IPVision har vi anvendt. Har kun skiftet fordi vi selv fik adgang til at sætte hele systemet op hos Fuzion - det er super godt når man skal afprøve lidt og bilder sig selv ind at man kan det tekniske :-D

De bedste kaffe hilsner

Søren

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Telenor leverer også IP-løsninger i den skala du skitserer, det annonceres vist umiddelbart ikke på hjemmesiden så du skal nok bede om at blive kontaktet af en sælger (der er en formular på telenor.dk under erhverv) for at få nærmere info om priser, betingelser osv.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt meget dårligt om IP-vision. Det kan selvfølgelig ikke undgås ligegyldigt hvilket selskab det er.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

MaiVoIP:

Har hørt meget dårligt om IP-vision. Det kan selvfølgelig ikke undgås ligegyldigt hvilket selskab det er.

Vi har nu aldrig haft problemer med IP-Vision men det er også over et 1/2 år siden vi benyttede dem og meget kan jo nå at ændre sig.
Nu har vi Fuzions løsning og det super ved deres system er at vi selv kan ændre alt.

De bedste kaffe hilsner
Søren


Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også en af de fede ting ved Firstcom - det kan man nemlig også der.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)