Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For all the WordPress experts here on Amino :) some learning material

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 8 person

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk en rigtigt god video om hvordan man får kunderne til at respektere ens tid og pris.

Min blog om hjemmelavede smykker på Lav-selv-smykker.com.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed fed video :)

Tak og god weekend til alle.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for link - nu er jeg ikke selv WP udvikler, men mener 50% af rådene i videoen sagtens ville kunne fungerer i andre brancher.

God weekend!

- Fredskov

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Den video er efter min bedste mening sådan en 50/50 video. Der er nogle virkelig gode råd omkring værktøjer og processen i webudvikling, men også nogle skrækkelige råd omkring at fremstå på den bestemt måde.

Samtlige råd han giver, hvor han fortæller at man skal gøre dit eller dat, for at fremstå på en bestemt måde, skrot dem. Man skal f.eks. ikke "danne" en mening bare for at kunne skrive til en kunde, og man skal ikke sende en kunde en artikel for at virke på en bestemt måde.

Derimod bør man efter min mening sende en artikel til en kunde hvis man mener det kan hjælpe lige præcis den kundes forretning, hvilket er et lidt andet mindset end et han indikerer.

Og den her med at virke for travl til nærmest at tale med kunderne, det er godt nok også noget der kan give bagslag. Og det er uærligt når man gør det uden kalenderen er booket op.

Jeg gør lige modsat. Hvis en kunde ønsker et møde, tager jeg det når som helst indenfor vores åbningstid, hvor der ikke er andre kundemøder, og jeg rykker alt hvad vi ellers måtte have internt i firmaet, for at tale med kunden, hvis jeg skal have en ordenlig pris for min tid, skal jeg dælme også være til rådighed når kunden har brug for det.

Jeg vil gerne at kunden føler jeg har tid til præcis ham/hende, og at kunden er i centrum lige nu. Det må virkelig også være kedeligt at drive en forretning hvor alt chit-chat er skåret væk. De kunder jeg har det bedste forhold til er faktisk dem jeg netop sidder og hyggesnakker lidt med fra tid til anden. Dem hvor jeg ved at sønnike spiller fodbold på højt plan, og de har gang i andre spændende forretninger som er interessante at høre mere om.

Den med SEO-rapporten der skal sendes en gang om ugen eller måneden den er godt nok også grum. Man plotter nogle keywords ind, og så tjekkes der rankings og der sendes en rapport automatisk med ens brand på, så man kan virke på en bestemt måde.

Hvad med i stedet at tage udgangspunkt i hvordan en tilsendt rapport kan hjælpe kundens forretning?. Det er sgu ikke nok at sende en smart brandet rapport for at fremstå på en bestemt måde, for kunden skal jo vide hvilke elementer der er vigtige og hvad der kan gøres for at opnå bedre resultater indenfor det der måles på, ellers hjælper det ikke kunden forretning. Endnu en gang et godt eksempel på at det handler i bund og grund om at hjælpe kunden med dennes forretning, og ikke gøre ting bare for at fremstå på en bestemt måde.

Så snart du er så skarp indenfor dine KOMPETENCER (jeg ved godt han ikke nævnte det med et eneste ord), så kan du også hæve priserne enormt. For så snart kunden oplever at DU giver noget på bundlinjen, kan du også tage en højere timepris.

Hvis man vender hans video om og tager alle de ting han gør, for at virke på en bestemt måde, og i stedet tilegner sig kompetencer så man reelt kan hjælpe på kundens bundlinje på de punkter, så er man godt på vej til målet om bedre timeløn. 

På den positive side er at han nævner nogle gode værktøjer, som reelt hjælper i processen fra ide til launch af et website, og hans råd er der mere baseret på værdi, fremfor for overflade, den ros skal han have.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende video - Tak for deling. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I am surprised about the 1 stars...

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Den video er efter min bedste mening sådan en 50/50 video. Der er nogle virkelig gode råd omkring værktøjer og processen i webudvikling, men også nogle skrækkelige råd omkring at fremstå på den bestemt måde.

Samtlige råd han giver, hvor han fortæller at man skal gøre dit eller dat, for at fremstå på en bestemt måde, skrot dem. Man skal f.eks. ikke "danne" en mening bare for at kunne skrive til en kunde, og man skal ikke sende en kunde en artikel for at virke på en bestemt måde.

Derimod bør man efter min mening sende en artikel til en kunde hvis man mener det kan hjælpe lige præcis den kundes forretning, hvilket er et lidt andet mindset end et han indikerer.

Og den her med at virke for travl til nærmest at tale med kunderne, det er godt nok også noget der kan give bagslag. Og det er uærligt når man gør det uden kalenderen er booket op.

Jeg gør lige modsat. Hvis en kunde ønsker et møde, tager jeg det når som helst indenfor vores åbningstid, hvor der ikke er andre kundemøder, og jeg rykker alt hvad vi ellers måtte have internt i firmaet, for at tale med kunden, hvis jeg skal have en ordenlig pris for min tid, skal jeg dælme også være til rådighed når kunden har brug for det.

Jeg vil gerne at kunden føler jeg har tid til præcis ham/hende, og at kunden er i centrum lige nu. Det må virkelig også være kedeligt at drive en forretning hvor alt chit-chat er skåret væk. De kunder jeg har det bedste forhold til er faktisk dem jeg netop sidder og hyggesnakker lidt med fra tid til anden. Dem hvor jeg ved at sønnike spiller fodbold på højt plan, og de har gang i andre spændende forretninger som er interessante at høre mere om.

Den med SEO-rapporten der skal sendes en gang om ugen eller måneden den er godt nok også grum. Man plotter nogle keywords ind, og så tjekkes der rankings og der sendes en rapport automatisk med ens brand på, så man kan virke på en bestemt måde.

Hvad med i stedet at tage udgangspunkt i hvordan en tilsendt rapport kan hjælpe kundens forretning?. Det er sgu ikke nok at sende en smart brandet rapport for at fremstå på en bestemt måde, for kunden skal jo vide hvilke elementer der er vigtige og hvad der kan gøres for at opnå bedre resultater indenfor det der måles på, ellers hjælper det ikke kunden forretning. Endnu en gang et godt eksempel på at det handler i bund og grund om at hjælpe kunden med dennes forretning, og ikke gøre ting bare for at fremstå på en bestemt måde.

Så snart du er så skarp indenfor dine KOMPETENCER (jeg ved godt han ikke nævnte det med et eneste ord), så kan du også hæve priserne enormt. For så snart kunden oplever at DU giver noget på bundlinjen, kan du også tage en højere timepris.

Hvis man vender hans video om og tager alle de ting han gør, for at virke på en bestemt måde, og i stedet tilegner sig kompetencer så man reelt kan hjælpe på kundens bundlinje på de punkter, så er man godt på vej til målet om bedre timeløn. 

På den positive side er at han nævner nogle gode værktøjer, som reelt hjælper i processen fra ide til launch af et website, og hans råd er der mere baseret på værdi, fremfor for overflade, den ros skal han have.

Hey Thomas,

I really think it's great that you have probably looked at every slide and that you have taken something from this and also come with critique which helps everybody understand it.

I'm sure you have found out some things from it, that will help you as well we can never stop learning,

so I hope that helps have a great day and thank you for your comment

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Phillip Dyhr Hobbs:

Hey Thomas,

I really think it's great that you have probably looked at every slide and that you have taken something from this and also come with critique which helps everybody understand it.

I'm sure you have found out some things from it, that will help you as well we can never stop learning,

so I hope that helps have a great day and thank you for your comment

Der er bestemt mange gode ting i videoen, som sagt er der nogle virkelig gode tools, f.eks. til at sende lækre tilbud, online accept af tilbud osv., hvorfor indlægget skal have en stjerne forstår jeg ikke. Det er et debatforum og der er mange gode ting i videoen, og det vigtige er jo så at skille de gode råd fra de mindre gode, men det er jo det debatten efterfølgende er til.

Det kunne da være interessant hvis dem der gav en stjerne havde lyst til at dele deres syn på videoen, hvis de altså har set den til ende. For den starter efter min mening ikke specielt godt, og det meste af min kritik ligger i starten af videoen, og den bliver bedre og bedre, så hvis man kun har set den første halvdel, mangler man den bedste del.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Samtlige råd han giver, hvor han fortæller at man skal gøre dit eller dat, for at fremstå på en bestemt måde, skrot dem. Man skal f.eks. ikke "danne" en mening bare for at kunne skrive til en kunde, og man skal ikke sende en kunde en artikel for at virke på en bestemt måde.

Jeg er klar over at det er svært for dig at forstå at de professionelle ønsker at fremstå som velforberedte inden de møder de potentielle kunder. Men måske du skulle høre bedre efter og lære lidt. Det er aldrig for sent at lære noget nyt. Heller ikke for dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)