Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.iphonesos.dk nu startet og online. mangler SEO råd.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

www.iphonesos.dk er helt nyt firma som lige er startet op, Vi sælger iphone reservedele, tilbehør og tilbyder hjælp til reparetion.

Men da vi lige er startet op er vi desvære ikke på google endnu, hvad  skal der til for at komme på google´s søgemaskine og komme frem til 1. side ?

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker umiddelbart ikke.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Nikolaj.

Tak for din indslag, der var desvære sket en tast fejl der gjorde at link til hjemmesiden ikke virket og det er hermed rettet tak af hver dig.

Du er velkommen til at prøve igen.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er i på et marked, hvor der er rigtigt meget konkurrence, så måske skulle i droppe seo og fokusere på andre former for markedsføring.

Hvis i alligevel vælger seo vejen, så start med at udvælge søgeord, hvor i kan se at der er mindre konkurrence og en rimelig volumen.

I skal arbejde på at få links, når i har optimeret diverse sider. Hvad gør man for at andre har lyst til at linke til en? Det starter med at i opretter em blog, og derfra skal i skrive noget unikt, fantastisk indhold. Med det indhold i hånden, så kontakter i andre sites, som synes at det er spændende.
Ellers kan i vælge at gæsteblogge, hvis en blog er for uoverskuelig.
Hvis i ikke har noget at sige, så kan i også vælge at sende gratis produkter ud til bloggere i håb om at de vil skrive om det. Dette er helt overordnet. Detaljerne skal selvfølgelig være iorden, så tænk det godt igennem og arbejd fokuseret

God vind!

Fra Valby
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne prøve med SEO

Hvis du ønsker det vil jeg meget gerne give dig et tilbud på en 6 måneders aftale hvor du så kan prøve det af.

Hvis du er interesseret i det, er du mere end velkommen til at kontakte mig direkte i en privat besked.

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Først og fremmest skal du være opmærksom på at der på denne side

hvem-er-iphonesos-dk

er en masse tekst som jeg ikke synes hører til her.

blandt andet Sample-articles og "super user".

få det fjernet eller skriv det i noget relevant.

Derudover tror jeg du kunne kigge på dine meta descriptions og side titler.

iphone-reparetion/iphone-4 viser blot et billede af priser?

få det ud af det billede og gjort til tekst som google kan se og læse

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor gode dine engelsk skills er, men her får du lige en start til at få dig nogle hq links link1 

Link2 

link3. 

og til sidst men ikke mindst link4.  

Så held og lykke med det! 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug Google Analytics og Google Webmaster tools til at analysere hjemmesiden og traffikken.

SEO kan I enten købe jer til eller søg efter Joomla og SEO, så skal I nok finde hjælp, som fx http://magazine.joomla.org/issues/issue-mar-2013/item/1134-seo-optimizing-your-joomla-website 

Google elsker video og (måske) især YouTube, da Google ejer YouTube

Men I skal nok også gå jeres side godt igennem, både layout og indhold. Efter et par klik rundt endte jeg på den vedhæftede side, der helt klart ikke burde være der.

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 05:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening er der nogle problemer med din SEO-kampagne, du skal være oplyst om de seneste ændringer i Google ellers hvis du bruger den gamle SEO teknik, risikere du stærkt at blive straffet. Efter min mening bør du konsultere et god SEO firma, der kender om de seneste opdateringer. Jeg har selv 7 pro hjemmesider som jeg tjener penge på, og jeg tager tjenesteydelser af www.pereponordic.dk de har fungeret rigtig fint for mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvilket CMS koerer du paa? Du kan installere et plug-in som guider dig igennem optimeringen af dine tekster med henblik paa soegemaskiner. Bare google SEO plug-in + det CMS du koerer paa.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)