Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsninger/gateway til webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er to unge kvinder der er ved at starte en webshop op, men en ting vi er faret vild i er betalingsløsninger/gateways.

Vi har kigget på mange forskellige udbyder, men er lidt i tvivl om hvordan det hænger sammen. 

Skal man både have en virksomhed som fx Epay og en indløser? eller er der en løsning hvor alt er inkluderet?

Vi starter forholdsvis små og regner i starten med en lille salgs volume som vil vokse når kendskabet til os bliver større.

Er der nogle der har en bestemt udbyder der i måske ville anbefale til os ?

Håber i vil hjælpe os lidt med at forstå hvordan det hænger sammen

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Der er en - hvis jeg selv skal sige det - grundig gennemgang af betalingsløsninger og jeres muligheder her: http://kraes.e-conomic.dk/betalingsloesning/ 

I kan med fordel starte ud med fx PayPal og så skifte til et andet betalingssystem, når I får gang i salget.

Mvh.
Heine 

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Spændende med en ny webshop! Hvis i synes det er kringlet og ikke forventer at omsætte for millioner det første stykke tid, så synes jeg helt sikkert i skal vælge ewire, der er så simpelt at sætte op, hvis jeres webshop altså kører over wordpress??

Ewire er nemt, billigt og har en super god support! 

I kan sammenligne de forskellige udbydere her. (super smart tool!)

Jeg håber i kan bruge det til noget :)

Mvh 
Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er meget taknemlige for begge jeres svar og de er helt klart brugbare, vi vil lige kigge nærmere på jeres links :) 

Så vidt vi ved køre vi ikke over wordpress (vi har en teknik gut der står for vores hjemmeside og vi er derfor ikke 100% inde i hvilke han bruger)

Men ihvertfald mange tak for hjælpen, det kan være lidt af en jungle som ny :)   

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)