Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Robert Kiyosaki helt galt på den ??

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Hejsa

Af og til kigger jeg ind på denne gruppe, for at se om noget er forandret.....MEN må konstatere at der desværre stadig er mennesker som har haft en dårlig oplevelse med MLM - eller blot ikke sætter sig seriøst ind i det.

MLM er en forretningsform og ligesom alle andre typer forretning tager det tid at bygge en stabil vedvarende indkomst op, det skal behandles med respekt, og ikke "hældes" i halsen på alle du møder.

MEN omvendt så har MLM (med det rigtige firma (for dig) - og det rigtige team) nogle fordele som ikke ses i andre dele af forretnings verdenen.

Selv inspireres jeg af forskellige men bl,a. af Robert Kiyosaki (han er IKKE involvereti MLM) - men har gjort sig nysgerrig på det, ligesom så meget andet der er i udvikling. Læs evt. en af hans sidste bøger "The business of the 21 st. century"

Så måske kan denne 10 min. video af Robert Kiyoskai inspirere dig til at kigge seriøst på MLM - MLM er ikke uden fejl, men det er på rigtig mange områder, en meget bedre vej :-)

God fornøjelse -  "Din fremtid ejes af dig".

">

">

">Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Korntved:

Selv inspireres jeg af forskellige men bl,a. af Robert Kiyosaki (han er IKKE involvereti MLM) - men har gjort sig nysgerrig på det, ligesom så meget andet der er i udvikling. Læs evt. en af hans sidste bøger "The business of the 21 st. century"

Så fordi han siger god for MLM, så er der intet galt med det? Og din påstand om, at han ikke er involveret i MLM holder ikke. Det er meget muligt, at han på nuværende tidspunkt ikke er involveret aktivt, men hans bog Rich Dad, Poor Dad kunne ikke blive udgivet - men heldigvis var der en mand ved navn Bill Gavin og han finansierede bogen. Efterfølgende fik han Robert Kiyosaki involveret i Amway!

Rich Dad, Poor Dad

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KennM

Om der er noget galt med MLM....som forretningsform nej, men at der findes useriøse, og uærlige spillere indenfor den forretningsform...ja det er ligesom alt andet - man skal se sig for :-)

Han er ikke aktiv forretningsbygger indenfor MLM.

mvh

Lillian

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Korntved:

Han er ikke aktiv forretningsbygger indenfor MLM.

Nej, han er meget muligt ikke aktiv i MLM på NUVÆRENDE tidspunkt. Men det har han været!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Korntved:

Han er ikke aktiv forretningsbygger indenfor MLM.

Nej, han er meget muligt ikke aktiv i MLM på NUVÆRENDE tidspunkt. Men det har han været!

Ifølge rygterne var han ikke en særlig dygtig Amway-konsulent, men betyder det så, at alle andre heller ikke kan få succes med konceptet, eller med MLM i det hele taget?

Jeg har også forsøgt mig med affiliate - uden større held, men derfor kan jeg jo godt anbefale andre at forsøge. 

Jeg forstår ikke, hvorfor folk har så travlt med at finde alle fejlene ved de forskellige koncepter. 

Faktum er, at alle har MULIGHEDEN for at tjene penge, både inden for affiliate, inden for detailhandel, konsulentydelser, MLM, IT, etc. etc. - men det betyder ikke, at alle KAN eller VIL. 

Der svindles også inden for almindelig markedsføring, laves fejl mv. - men det betyder jo ikke, at alle bør holde sig fra at markedsføre sig. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge rygterne var han ikke en særlig dygtig Amway-konsulent, men betyder det så, at alle andre heller ikke kan få succes med konceptet, eller med MLM i det hele taget?

Jeg har også forsøgt mig med affiliate - uden større held, men derfor kan jeg jo godt anbefale andre at forsøge. 

Så skal du læse det jeg skriver i stedet for blot, at fokusere på få dele af det. Jeg siger blot, at man nødvendigvis ikke skal stole på manden. Han lovpriser MLM og trådstarter siger, at han intet har med MLM af gøre - altså han skulle være neutral i sine betragtninger. Det mener jeg ikke at manden er, da han er finansieret af en MLM direktør.

Det er det samme som, at sige at en læge som får penge af et medicinalfirma og som lovpriser deres produkter i et tidsskrift er neutral. Det vil man ikke sige!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KennM:
Jeg siger blot, at man nødvendigvis ikke skal stole på manden.

Det er vi slet ikke uenige i - men trådstarter siger jo også blot, at hun er inspireret af manden - og det har hun jo lov til at være. 

Og det er vel også et tolkningsspørgsmål om han er involveret i MLM eller ej. Hans bogudgivelse blev - ifølge rygterne - finansieret af MLM-penge, men betyder det så, at han stadig er involveret? 

Derudover skriver trådstarter jo intet om, at blot fordi Kiyosaki anbefaler konceptet, at så er det fejlfrit - den tolkning kom du selv frem til. 

Det var blot det jeg prøvede at "udglatte". :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ikke hetzen går på hvad fejlende er men selve konceptet. jeg kan heller ikke lide MLM fordi det går ud på at snyde andre til at købe startspakker osv. ... det dybt godnat, og uærlig forretnings metode. i behøver ikke være enige men det er min holdning.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ClausKoch:

Jeg synes ikke hetzen går på hvad fejlende er men selve konceptet. jeg kan heller ikke lide MLM fordi det går ud på at snyde andre til at købe startspakker osv. ... det dybt godnat, og uærlig forretnings metode. i behøver ikke være enige men det er min holdning.  

Ud fra den betragtning, så er alle former for sælgere et problem, fordi de prøver at lokke deres kunder til at købe så meget som muligt... God argumentation i en diskussion, men måske man lige skulle tage de farvede briller af...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

ClausKoch:

Jeg synes ikke hetzen går på hvad fejlende er men selve konceptet. jeg kan heller ikke lide MLM fordi det går ud på at snyde andre til at købe startspakker osv. ... det dybt godnat, og uærlig forretnings metode. i behøver ikke være enige men det er min holdning.  

Ud fra den betragtning, så er alle former for sælgere et problem, fordi de prøver at lokke deres kunder til at købe så meget som muligt... God argumentation i en diskussion, men måske man lige skulle tage de farvede briller af...

hm ja hvis du tager det ud af konteksten og tolker det sådan kan det godt lyde sådan, men du kender nok til MLM og det skjulte pyramide spil de køre og den metode bryder jeg mig ikke om. helt klart nogen for det til at fungere men det jeg føler ikke for det og mener det at noget humbug :) 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)