Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med lagerbeholdningen fra Winfinans

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne Amino brugere,

Jeg står i den situation, at jeg er blevet ansat i en virksomhed, som ganske simpelt har en webshop som ikke virker optimalt eller er brugervenlig (den kører i Java, oprettet tilbage i 2007)

Jeg har forsøgt at undersøge lidt på nettet, men kan jeg nogle steder finde nogle, som tilbyder en hjemmeside, hvor man kan ligge oplysninger ind - samt lave, så man skal bruge en login for at komme til webshoppen - dvs. at forsiden kun viser nyheder, informationer omkring virksomheden og sådan.

Kan man købe en 'online version', så man selv kan redigere forsiden samt smide nye varer direkte på webshoppen.

Det vigtigste af alt, er at det samarbejder med lagerbeholdningen i winfinans. Så den synkroniserer med lagerbeholdningen.

Hvad gør jeg, og hvem kan?

Med venlig hilsen

Mads

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Fra  [MVS]® Hosting ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Kig forbi www.mvs.dk - der finder du MVS Webshop Systems, der er en webshop løsning bygget direkte på Winfinans databasen, så den bl.a. viser real-time lagerstatus fra Winfinans, inkl. lagerstatus på evt. varianter/styles. Webshopsystemet leverer desuden webshopordrer direkte i Winfinans, håndterer kundekartotek, individuelle priser og rabataftaler m.m. og kommer som standard med responsivt design, så den også fungerer optimalt på mobile enheder, telefoner, iPads og andre tablets.

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 70 225 775 og få en præsentation af systemet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)