Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg ændring til min google adsense konto?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet en google adsense konto.

Den er blevet registreret og godkendt.

Til sidst i processen skulle jeg dog angive en hjemmeside til indsættelse af adsense kode i html filerne.

Jeg kom til at angive en hjemmeside, hvor jeg ikke har adgang til html filerne. Hjemmesiden hedder www.helmigihammel.com. Det er en wordpress skabelon, hvortil jeg ikke har downloadet wp-filerne. Jeg kan naturligvis oprette indlæg m.m., men jeg altså ikke adgang til header, html filer m.m.

Problemet er bare, at google adsense åbenbart ikke virker, før jeg har indsat koderne netop på den side. Men det kan jeg jo ikke.

Kan jeg ændre det sådan, så jeg i stedet lægger koderne ind i et site, som jeg administrerer. Fx. har jeg adgang til html filerne på www.medieagenten.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes

Tak for svaret. Men problemet er, at jeg ikke kan få det til at virke, før jeg åbenbart en gang for alle har indtastet koderne på www.helmigihammel.com. Og til det site har jeg ikke adgang til html filerne. Og jeg kan ikke få lov til at ændre det, så jeg i stedet vælger et andet site, hvortil jeg har adgang til html filerne.

Øv.

vh

Lars

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)