Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående .com domæne.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i en situation hvor jeg har et .com domæne jeg gerne vil have. Dette er allerede optaget men bruges udelukkende kun til at videresende folk til et andet domæne... Spild af et domæne jo...

Er der noget jeg kan gøre for at få fat på dette hvis ejeren ikke vil lade mig få det, eller hvordan det nu skal formuleres, overdrage til mig eller whatnot?

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luka, du kunne prøve at tage kontakt til ejeren af domænet?

Jeg tror ikke du kan gøre noget for bare at få domænet selvom det virker som et 301 redirect. 

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kontaktet ejeren, tvivler bare på de vil lade det gå.. Derfor tænkte jeg om det ikke var muligt at gøre noget andet. Synes det et spild af et domæne at videresende folk til noget andet.. Synes bare jeg læste noget lign om det på Amino for lidt tid siden med et dk domæne, er bare ikke sikker på hvordan det foregår med et .com

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også helt rigtigt angående .dk domæner. Det står et eller andet sted på deres hjemmeside, anyway så tror jeg desværre ikke det er sådan med .com, .net .org. Nu ved jeg ikke hvilket domæne der er tale om, men så kan du evt. tage .net mens du venter på .com bliver ledigt? :)

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det .com jeg kun er intra i desværre, og tvivler på det bliver ledigt medmindre man gør noget :-(

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay :/

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi må håbe der er en som kender en løsning eller regel på det punkt :)

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du virkeligt gerne vil have det domæne så frem med pengepungen.

Hvis du ser en tilfældig bil på en vej som du godt kan lide og vil have, så regner du vel heller ikke med at ejeren bare vil give dig bilen?

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også det er en underlig tankegang at man bare skal have en andens domæne fordi de bruger den til redirect

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Luka Rasmussen:
Har kontaktet ejeren, tvivler bare på de vil lade det gå.. Derfor tænkte jeg om det ikke var muligt at gøre noget andet. Synes det et spild af et domæne at videresende folk til noget andet.. Synes bare jeg læste noget lign om det på Amino for lidt tid siden med et dk domæne, er bare ikke sikker på hvordan det foregår med et .com

Medmindre .com-domænet krænker et varemærke, du har rådighed over, så er din eneste mulighed at forhandle en salgspris på markedsvilkår.

Hvordan potentialet i et .com-domæne bliver udnyttet, har ikke noget med brugsretten til .com-domænet at gøre (selvom jeg sagtens kan sætte mig ind i din situation).

Det er rigtigt, at der gælder særlige regler for .dk-domæner, men dem kan du ikke gøre brug af her. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)