Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået en ide, kan det bruges når jeg er 14 år...?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen og undskyld for jeg ikke lige har fået svaret på jeres beskeder, vil læse dem nu. 

Har nu fået lavet en prøve hjemmeside efter ca 40.min. Ved godt den langtfra er holdbar, både med info og billeder men håber da alligevel i kan skrive om der er noget der mangler under Services. Var meget i tvivl hvordan jeg skulle lancere hjemmesiden og hvordan jeg skulle få vist kunden at dette er et godt tilbud... http://u525294.mono.net/

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Morten sætter virkelig pris på alle jer Aminoers støtte :)

Nu hvor du er IT konsulent og på en måde selv gør dette for kunderne kan jeg så ikke få dig til at sende mig en PB? (Ved stadig ikke hvordan jeg sender pb herinde) eller gerne en mail til fbrade75@gmail.com hvor du beskriver uddybende om hvordan man får lavet en forhandleraftale med udbyderne og hvordan denne service foregår når det skal videre til forbrugerne osv?

Det lyder ret spændende og bestemt noget i retningen af det sidste du skrev kunne jeg tilføje min ''Prøvehjemmeside'' Håber du kan tage kontakt til mig :)

Hilsen Frede

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
ja det er jo svært når man er 14 og ikke kan indgå bindende aftaler med leverandører, men kun være mellemmand i forhold til den endelige kunde

Kan jeg heller ikke dette hvis jeg får en fuldmagt af personen der ønsker denne service og når jeg ellers bliver 15 til sommer?

Cookie - John Hannover:
det går vel at løse ved at han bare repræsenterer kunden og det er kunden der får tilbuddet direkte fra TDC og så skal betale et beløb direkte til trådstarter

Kan du forklare dette nærmere John? Er lidt i tvivl hvad du mener med denne situation... Er det ved at jeg kontakter f.eks. TDC får dem presset så langt ned som muligt og derefter beder dem kontakte kunden? Kan ikke lige forestille mig hvordan det skulle fungere... Eller at der overhovedet der er nogle som ønsker at betale via denne service?

Hilsen Frede

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige kort kigget din side, specielt på 'vores services'. Som jeg forstår det, skal man betale dig 300 kroner pr måned - hvis vi går ud fra det eksempel du selv beskriver med 1000 kroners besparelse. Men hvis du får rabatten i hus, TDC og kunden klarer sagerne, hvordan vil du så inddrive pengene? Og hvordan med de løbende måneder? Kunden kunne jo betale dig den ene gang, og så undlade at betale dig noget som helst derefter.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingen Jonas. Det er forkert forstået (nok ikke forklaret godt nok). Kunden skal som engangsbetaling betale 300.kr hvis jeg skaffer rabat på 1000.kr om måneden... Det kan godt være det virker ret billigt, men det er hvad jeg tjener i lommepenge og vil da til at starte med være tilfreds med dette. evt skal jeg måske vælge at gå op på 50% og så få 500.kr i engangsbeløb hvis kunden sparer 1000.kr/mdr. 

Så tror ikke det bliver et problem på den måde... 

Hilsen Frederik

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Brade:

Tak for tilbagemeldingen Jonas. Det er forkert forstået (nok ikke forklaret godt nok). Kunden skal som engangsbetaling betale 300.kr hvis jeg skaffer rabat på 1000.kr om måneden... Det kan godt være det virker ret billigt, men det er hvad jeg tjener i lommepenge og vil da til at starte med være tilfreds med dette. evt skal jeg måske vælge at gå op på 50% og så få 500.kr i engangsbeløb hvis kunden sparer 1000.kr/mdr. 

Så tror ikke det bliver et problem på den måde... 

Hilsen Frederik

Okay. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok tydeligere nu, men er dog i tvivl hvordan jeg bedst for forklaret det. Hvis nogle har nogle gode ting de kan tilbyde mig af hjælpe håber jeg meget i sender en pb eller skriver til mig på min mail

Hilsen Frede

Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

"Alder har ingen betydning medmindre man er en ost"

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I en anden tråd er der en der har skrevet at man Ikke må forhandle på andres vegne når jeg er 14/15 år. Passer det?

Fordi så er det lidt spild af tid at have lavet en demohjemmeside og arbejdet på den i ca. 20 timer...


Mvh. Frederik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan ikke indgå nogen form for bindende aftale på egen eller andres vegne hvis du er umyndig = under 18 og/eller ikke har dispensation fra statsamtet til virksomhed hvor dine forældre påtager sig ansvaret mod dem du lover noget

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)