Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop med egen tøjkollektion. Kunne bruge konstruktiv kritik.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle venlige iværksættere

Jeg er 18 år gammel og kunne godt mig at lave min egen webshop, med min egen tøjkollektion, som jeg vil få produceret og trykt i Danmark, da dette skal være en del af brandet. 

Til at oprette en webshop har jeg brugt PrestaShop, da jeg føler dette var nemest og billigst at komme igang med. 

Webshoppenhttp://stigaard.info/webshop/index.php ser således ud, og I skal ikke købe noget, da det blot er en betaversion!

Men skal blot bruge konstruktiv kritik, hvad synes i om det? 

Navnet på webshoppen er ikke fastsat, derfor er det useriøst at jeg har kaldt den Frederiks Webshop og Crystallized Clothing, disse bruges blot som eksempler. Har fået PayPal betaling til at virke. 

Hvis i synes noget mangler eller kunne forbedres, så skriv endelig! Eller hvis du har lyst til at være en del af projektet? 

Har ikke fundet på noget navn til webshoppen endnu, men det kommer vel henad vejen, vil først have det generelle på plads og et godt udgangspunkt inden jeg publicere den på et nyt domain. 

Kommentér venligt i indlægget eller skriv en PM til mig her på Amino hvad i synes, det ville jeg sætte stor pris på! 

PS: jeg er rigtig dårlig til opsætning af website og shop, synes det er svært og finde rundt i, blandt andet er footeren på siden rigtig grim.

Mvh. Frederik Stigaard

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)