Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et stort spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 6
Fra  vestjysk-web Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et stort spørgsmål.

Jeg har være med i en forening T-DK hvor jeg var kasserer. Ved siden af var jeg ansvarlig for battleforlife,

Mit problem er:

Efter sidst Lan party har formanden for T-DK trukket sig ud af Battleforlife

Og lige efter med delte at han ikke ønsker at være med på Lan delen på vores Teamspeak, det var der 4 andre der også hørte,

Og ca. 4 uger efter var han personlig oppe hos mig og aflever alt udstyret til mig, for at jeg skulle køre vider med Battleforlife.

Jeg har efter at jeg har trukket mig fra T-DK meddelt at jeg vil køre battleforlife vider.

Men nu vil han have alt Lan udstyret tilbage fordi han mener at det tilhøre T-DK, han har lukket hjemmesiden Battleforlife og vil ikke udbetale de penge der tilhøre Landelen 2266.- KR.

Det er mig der har søgt sponsorat hos Tuborg fondet og fået de 15000.- KR til alt udstyret.

Mit spørgsmål er hvordan står jeg her.     

Fra Harboøre
Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 6
Fra  vestjysk-web Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

finskytte:

Jeg har et stort spørgsmål.

Jeg har være med i en forening T-DK hvor jeg var kasserer. Ved siden af var jeg ansvarlig for battleforlife,

Mit problem er:

Efter sidst Lan party har formanden for T-DK trukket sig ud af Battleforlife

Og lige efter med delte at han ikke ønsker at være med på Lan delen på vores Teamspeak, det var der 4 andre der også hørte,

Og ca. 4 uger efter var han personlig oppe hos mig og aflever alt udstyret til mig, for at jeg skulle køre vider med Battleforlife.

Jeg har efter at jeg har trukket mig fra T-DK meddelt at jeg vil køre battleforlife vider.

Men nu vil han have alt Lan udstyret tilbage fordi han mener at det tilhøre T-DK, han har lukket hjemmesiden Battleforlife og vil ikke udbetale de penge der tilhøre Landelen 2266.- KR.

Det er mig der har søgt sponsorat hos Tuborg fondet og fået de 15000.- KR til alt udstyret.

Mit spørgsmål er hvordan står jeg i dette forhold, kan han det eller hvad.     

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør som princip aldrig nævne personer eller firmaer, du ligger i konflikt med her på Amino. Det står i reglerne, men det er også en skidt ide.

- Det giver dig nok ikke flere svar, at du stiller spørgsmålet flere gange. Men prøv at ændre overskriften til en, der siger lidt mere:"Hvem ejer lan-udstyr?" eller Hvem kan hjælpe i en strid om ejerskab af lan-udstyr?"

Desuden er det nok på grænsen til at være et spørgsmål, der skal drøftes med en juridisk rådgiver og ikke et, der skal deles meninger om i et forum. Men måske er du heldig, at der er nogle jurister her inde, der vil give et bud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)